6 תשובות
כל חודש משתחררת ביצית אחת אם אני לא טועה
ביצית אחת בכל מחזור
אחת
הנטי זה לא תינוק כפרע עלייך
זו ביצית
מה את מבלבלת עם תינוק
במקרה הטוב זה חצי תינוק
חחח חצי תינוק, הצחקתי את עצמי
זו ביצית
מה את מבלבלת עם תינוק
במקרה הטוב זה חצי תינוק
חחח חצי תינוק, הצחקתי את עצמי
ליפמים זה יכול ליהיות כמה אבל לרוב זה אחד
לא תינוק בכלל לא התקרב לתא זרע אז לא קרה שום הפריה זה הביצית שאם הייתה נקשרת לתא זרע הייתה מופרת אבל מכיוון שהיא לא אז הגוף מוציא אותה וככה כל חודש
באותו הנושא: