9 תשובות
כל הקטע הזה של לריב על מפורסמים וכל זה...
על אם אונס זה מוצדק או לא, כאילו באמת? אני באמת יצא לי לדבר עם בן אדם שחושב שאונס זה מוצדק כי "רצון הגבר לפני כבוד אישה" זה היה הנימוק שלו, הריב היה היום בבוקר.
אוי כל השיט הזה של המפורסמים
שואל השאלה:
^^ זה חסר תועלת להתווכח עם אנשים כאלה. אם הם חושבים ככה הם כנראה מטומטמים מדי כדי להבין את זה ולשנות את דעתם
על איזה מין יותר סובל
כל הריבים כמעט, היד כל כך קלה על המקלדת שהרבה פעמים אנשים בלי טקט ושופטים.
לגבי מש killer frost רשמה למעלה, אונס זה לא מוצדק ואני בן.
לגבי השאלה הריב הכי מפגר קרה לי כאשר בת אמרה לי שאין לי זכות להחזיר לה, ושלה מותר לקלל אותי ולי אסור (כאילו העולם סובב סביבה).
שואל השאלה:
^ equal rights, equal fights