8 תשובות
גם אני ככה ,במקום ללמוד אני בסימס רק כי התלהבתי מהבנייה של המבנים שאני בונה
שואל השאלה:
חח נכון? אבל זה קורה רק אחרי שמורידים לפחות 1000 חפצים.
באמת פירקתי את כל הבית ובניתי חדש.
הורדתי גם מוד שמשנה את הציורים.
אנונימית
נכון יש את החבילה של get together ויש את המוזיאון הזה עם הבית היפה הזה ,אז בניתי שם ארמון עם כל כך הרבה חפצים ,ובכלל עם כל העיצובים שלי נראה לי אני אהיה מעצבת פנים בסימס חח
מה זה מוד שמשנה ציורים? וגם אני משנה מבנים ,הם לא משקיעים בבתים אבל לא נורא יותר כיף לבנות
שואל השאלה:
אין לי חבילות.

המוד הזה פשוט משנה את הציורים המכוערים שיש במשחק, נכון שיש כן ציור והם מציירים עליו? אז הוא משנה את הציורים שמגיעים עם המשחק לציורים נורמליים.

הבתים המוכנים במשחק ממש עלובים
לא כמו הבית שבניתי בעזרת יותר מאלף חפצים שהורדתי
אנונימית
אבל המחשב לא נתקע לך ? יש לי את כל החבילות ,עם כמה חפצים ובתים שהורדתי ובגדים ומודים (זה נראה כאילו השתגעתי אבל זה לא המון בכלל)
וכן הבתים שלהם עלובים ,ממש כאילו זרקו ספה וכמה חפצים ועשו את זה כבית.
שואל השאלה:
לא נתקע אפילו קצת, אולי לוקח זמן להטען
אבל מה הייתי עושה בלי חלונות ובלי חפצים למטבח ובלי חדר אמנות?
אנונימית
אתה יכול פשוט למחוק
אנונימית