12 תשובות
זה תמיד קורה ליי
גם אני ככה
נופלת על הילד הכי קמצןן אני ונאחס שליי
נופלת על הילד הכי קמצןן אני ונאחס שליי
כנל, קיבלתי שוקולד וצ'יפס שמנת בצל איכ.
אל תתבאסי יש כאלה שיותר לחוצים על כסף בתקופה הזו פשוט לכי ותקני לך דברים שאת אוהבת זה הכי שווה שאת גם בוחרת מה את אוהבת (;
אני הבאתי משהו ממש יפה לגדול כזה החביאו לי כיפכף אחד..
באסה לך לא נורא
וגדול* והביאו*
תגידי תודה שעשו לכם משלוחי מנות
אצלנו אין ואני מת לחטיפים וממתקים
אצלנו אין ואני מת לחטיפים וממתקים
אנונימי
אני תמיד משקיעה במשלוח מנות שלי
אבל בתקופה של הקורונה יש הורים שלא עובדים והם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות משלוח מנות גדול כי הם צריכים את הכסף לדברים יותר חשובים
אבל בתקופה של הקורונה יש הורים שלא עובדים והם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות משלוח מנות גדול כי הם צריכים את הכסף לדברים יותר חשובים
אל תפזלי לצדדים, תחשבי על על עד כמה טוב עשית לילד או לילדה שהבאת לו את המשלוח שהכנת :)
הקארמה תמיד חוזרת באיזשהו אופן אם לא במשלוח מנות אז במשהו אחר בעתיד!
הקארמה תמיד חוזרת באיזשהו אופן אם לא במשלוח מנות אז במשהו אחר בעתיד!
שואל השאלה:
אצלנו אין באיזוג כאלה שיש להם בעיה של כסף זה הקטע ולהשקיע חמישים שקל במשלוח מנות זה נראלי סבבה לגמרי אם היו מוסיפים עוד שני חטיפים וחמצוצים או משהו באמת אני לא מבינה איך יש לב להביא כזה דבר נפגעתי מזה שהשקעתי מכל הלב
אצלנו אין באיזוג כאלה שיש להם בעיה של כסף זה הקטע ולהשקיע חמישים שקל במשלוח מנות זה נראלי סבבה לגמרי אם היו מוסיפים עוד שני חטיפים וחמצוצים או משהו באמת אני לא מבינה איך יש לב להביא כזה דבר נפגעתי מזה שהשקעתי מכל הלב
אנונימית
את לא יכולה לדעת מה מצב הכסף של המשפחה
באותו הנושא: