5 תשובות
זה לא יתפס באוכל אבל שאת אוכלת השעווה מתלכלכת אז עדיף להחליף וגם שאת עושה שיניים את יכולה להשאיר את השעווה אבל ממליצה להוריד
ואת יכולה לישון עם שעווה אני יש לי גשר ואני יושנת עם השעווה
אני מצחצחת שיניים עם מברשת חשמלית לא כואב אבל מברשת רגילה גם קשה וגם כואב
לא זה יתפס לך באוכל
לגבי שינה לא יודעת
שואל השאלה:
יש איזה קישור לסרטון או הסבר מפורט איך לצחצח שיניים עם גשר? זה ממש קשה וכואב