5 תשובות
לא עבדתי בחיים בגלידרייה אבל תבקשי להחליף עבודה בתוך הגלידרייה עצמה חחח או שתנסי להשתפר בזה :)) בטוחה שתצליחי
שואל השאלה:
להחליף במה? חחח עושים שם רק קרפים וגלידות
וקרפים לא מלמדים על ההתחלה
אנונימית
תבקשי אז לעבור לקרפים
שואל השאלה:
הלוואי אבל לא מלמדים את זה על ההתחלה,צריך קודם גלידות ורק אז קרפים
אנונימית
אני מאמינה שאת יכולה לעשות לעצמך גם בתור אוכל
נסי להתאמן :)
ומקסימום אם את לבד בדוכן או מה שזה לא יהיה תבזבזי מבלי שרואים או שתבקשי שהשותף/ה שלך לא ת/יגיד למנהל לא יודעת חחח