9 תשובות
דברי איתו על זה.
תגידי לו שלא מתאים,
שזה מרגיש לך כמו לשחק לך ברגשות
ושיגיד מה הקטע של זה.
מקווה שעזרתי (;
תגידי לו שלא מתאים,
שזה מרגיש לך כמו לשחק לך ברגשות
ושיגיד מה הקטע של זה.
מקווה שעזרתי (;
בנים לא יודעים איך להראות ולהביע רגשות כמו שצריך, דבקי איתו על זה ישירות, מה שהוא יאמר זה מה שהוא חושב, בהצלחה
תגידי לו
דברי איצו עלזה יכול להיות שהוא עושה אתזה בשביל לבחום את התגובה שלך אם את גם מחחבת אותו הכי טוב זה דלבר איתו עלזה
לדבר איתו ושיגיד לך דוגרי מה הוא רוצה בלי משחקים
ככה את תצאי מלכה והוא יהיה סתם אפס
אם הוא לא רוצה אותך הוא סתם אפס ואז תביני מה את שווה
ככה את תצאי מלכה והוא יהיה סתם אפס
אם הוא לא רוצה אותך הוא סתם אפס ואז תביני מה את שווה
שואל השאלה:
הקטע זה שדיברנו על זה והוא כזה אומר:"אם לא מתאים לך אל תדברי איתי" וזה כיאלו מחרפן אותי וטפ מה??
הקטע זה שדיברנו על זה והוא כזה אומר:"אם לא מתאים לך אל תדברי איתי" וזה כיאלו מחרפן אותי וטפ מה??
אנונימית
סורי אבל אני באמת חושבת שבמצב הזה זה פשוט לשחרר ממנו
צי הוא בכלל חתיכת אפס בן זונה מזדיין
צי הוא בכלל חתיכת אפס בן זונה מזדיין
שואל השאלה:
קודם כל,תודה ממש על כל התשובות והכל...באמת עזרתם לי המון...
אבל אני לא מסוגלת לשחרר ממנו אפילו שהוא ככה,זה כיאלו לא יודעת אני רציני לא יודעת מה לעשות כבר נמאס לי
קודם כל,תודה ממש על כל התשובות והכל...באמת עזרתם לי המון...
אבל אני לא מסוגלת לשחרר ממנו אפילו שהוא ככה,זה כיאלו לא יודעת אני רציני לא יודעת מה לעשות כבר נמאס לי
אנונימית
לנתק איתו קשר..
זה לא חבר אמיתי
אני מבינה שקשה
אבל צריך לשחרר מאנשים כאלה
זה לא חבר אמיתי
אני מבינה שקשה
אבל צריך לשחרר מאנשים כאלה
באותו הנושא: