התחברות
הרשמה
איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לענות למישהו שרשם "תגידי את בעד סמים"?
28 בפברואר 2021, 19:09
ביטחון עצמי
עקיצות
instagram
4 תשובות
אני בעד חיים
ה
האלפקה הכי מגניבה כאן
לא אני יותר בכיוון של הלחיות
r
rozety1
אחי אני עושה כל יום ירוק
צ
צב בסכנת הכחדה
"אני בעד חיים"
T
TxMxiLM
באותו הנושא:
אפשר בבקשה קטילה *טובה* ל"וואי איזו יפה את"?
איזה אחד רשם לי באינסוגרם "מה את חושבת על בנים שלוקחים סמים" מה לרשום איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לענות לו ??
איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לענות למישהו שרשם "את בעד סמים כפרה"?..
איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לענות למישהו שרשם "תגידי את בעד סמים"?..
איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לענות למישהו שרשם "תגידי את בעד סמים"?..??
מישהו רשם לי "אנסטסיה זה שם של זונ*ת" איזה קטילה טובה אפשר לענות לו?????
מישהו רשם לי "נודר זה נראה כאילו את לוקחת סמים לפני כל סרטון" איזה קטילה טובה ומצחיקה אפשר לרשום לו?
איזה קטילה *מצחיקה* אפשר לומר למישהו שאמר לי "לכי תרימי את זה "
מה עונים למישהי שצחקת קצת על מה שהיא אמרה והיא אמרה'"לא מצחיק", קטילה טובה
אפשר קטילה לקטילה על בקשת קטילה לקטילה על בקשת קטילה?
תנו קטילה טובה ומצחיקה ל:אוחחח?