16 תשובות
אממ
הייתי מזמינה אותך
אבל אנחנו לא מכירים אז...
מאיזה בית ספר את/איזור בביאליק?
הייתי מזמינה אותך
אבל אנחנו לא מכירים אז...
מאיזה בית ספר את/איזור בביאליק?
אנונימית
שואל השאלה:
עתיד עוצמה זה באיזור התעשייה
עתיד עוצמה זה באיזור התעשייה
אנונימית
הוו הרחק ממני אני מביאליק דרום..
אנונימית
שואל השאלה:
בגליל?
בגליל?
אנונימית
הממ אולי למה
אנונימית
שואל השאלה:
סתם ניחשתי
סתם ניחשתי
אנונימית
אז ניחשת כמעט חחח
בכל אופן...אולי תנסי לשאול חברה/מורה/מתנס...
בכל אופן...אולי תנסי לשאול חברה/מורה/מתנס...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא ארגיש בנוח לישון אצל חברות שלי וגם אני לא רוצה לומר כלום למורה כי אחרי זה היא תסתכל עלי כמו אל כלב נטוש בגשם
אני לא ארגיש בנוח לישון אצל חברות שלי וגם אני לא רוצה לומר כלום למורה כי אחרי זה היא תסתכל עלי כמו אל כלב נטוש בגשם
אנונימית
אני מבינה אבל להישאר בחוץ זה לא הרעיון הכי טוב...יש סיבה כלשהי שבגינה את לא יכולה לחזור הביתה?
אנונימית
שואל השאלה:
רבתי עם האיש שמכנה תעצמו אבא שלי ובכללי הוא לא סבול אף אחד ולדעתי אף אחד לא אוהב אותו ואמא שלי דיי כועסת עלי ותאמיני לי שאם מבטים יכלו להרוג הייתי מתה מזמן
רבתי עם האיש שמכנה תעצמו אבא שלי ובכללי הוא לא סבול אף אחד ולדעתי אף אחד לא אוהב אותו ואמא שלי דיי כועסת עלי ותאמיני לי שאם מבטים יכלו להרוג הייתי מתה מזמן
אנונימית
הו..אממ אני לא יודעת האמת מה יכול לעזור,אבל אם הייתי במקומך(וגם בגלל שאני יותר קרובה לשם ממך) הייתי מבקשת לישון בפנימית אהבה לילה אחד(וגם כי אני מכירה שם מלא אנשים..)
אנונימית
שואל השאלה:
זאת לא פנימייה לילדים בסיכון?
זאת לא פנימייה לילדים בסיכון?
אנונימית
תראי..
כעיקרון כן..אבל אולי ייתנו לך ללילה
כעיקרון כן..אבל אולי ייתנו לך ללילה
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת?
איך את יודעת?
אנונימית
כי אני אישית מכירה שם כמה מדריכים וילדים אז רוב הסיכויים שייתנו לי..אולי תנסי לחייג..
אנונימית
שואל השאלה:
לא יש כמה ילדים מבית הספר שלי ואני יודעת שלא יהיה לי נוח לישון שמה
לא יש כמה ילדים מבית הספר שלי ואני יודעת שלא יהיה לי נוח לישון שמה
אנונימית
באותו הנושא: