4 תשובות
לדעתי הם מתנהלים חרא
זוועה.
לא היה צריך לסגור את הבתי ספר מתחילת הקורונה. בושה. אין ילדות לילדים.

למערכת החינוך זו בושה אחת גדולה
טוב לי יותר ככה בלי לראות אנשים או לתקשר עם אנשים
והאמת היא שאני גם לומדת מצוין
אבל ברור שיש ילדים שזה מקשה עליהם, בכל מקרה אני לא רואה את זה כי זה רק מקל עליי.