57 תשובות
טוב
שואל השאלה:
מה טוב?! יש אנשים שבאמת חושבים ככה לי אישית אמרו שלאתיופים בישראל יש אף צר ועור בהיר יותר בגלל שאנחנו יהודים
וזה ממש לא נכון גם אתיופים הלא יהודים יש את המראה הזה
זה גזעני לחשוב שזה בגלל שאנחנו יהודים
מה טוב?! יש אנשים שבאמת חושבים ככה לי אישית אמרו שלאתיופים בישראל יש אף צר ועור בהיר יותר בגלל שאנחנו יהודים
וזה ממש לא נכון גם אתיופים הלא יהודים יש את המראה הזה
זה גזעני לחשוב שזה בגלל שאנחנו יהודים
אנונימית
אז הם חושבים
אז?
לא צריך לשים על זה
אז?
לא צריך לשים על זה
שואל השאלה:
ורק שתדעי שזה הלבנים הישראלים אומרים את זה
האתיופים לא כי הם יודעים שזה לא נכון
ורק שתדעי שזה הלבנים הישראלים אומרים את זה
האתיופים לא כי הם יודעים שזה לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
זה אבל גזעני
זה אבל גזעני
אנונימית
מה מתי הם אמרו את זה ואני בעצמי אתיופית לא להעלב מדברים כאלה זה שטותי כל כך אנחנו עם שהגיע מכל כך הרבה מדינות ועזבו את כל היהודי אתיופי יהןדי אשכנזי יהודי מזרחי זה לא משנה כבר אנחנו בישראל אנחנו כולנו יהודיפ ו וחזרנו למקורנו.
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש כאלה שאומרים ככה שהיהודים מאתיופיה נראים שונה מהאתיופים הנוצרים
הם חושבים שלאתיופים הנוצרים יש אף רחב ועור יותר כהה משלנו ואת יודעת שזה לא נכון,נכון?
אז זה כן גזעני לחשוב ככה רק בגלל שאנחנו יהודים
כן יש כאלה שאומרים ככה שהיהודים מאתיופיה נראים שונה מהאתיופים הנוצרים
הם חושבים שלאתיופים הנוצרים יש אף רחב ועור יותר כהה משלנו ואת יודעת שזה לא נכון,נכון?
אז זה כן גזעני לחשוב ככה רק בגלל שאנחנו יהודים
אנונימית
למה חלק מכם אוהבים לקשר כל דבר לגזענות?
דיי, תשחררו קצת. לא יזיק
דיי, תשחררו קצת. לא יזיק
בתור אתיופית גם אני לא מבינה ^
זה כבר פתטי
תפסיקו יאוו
זה כבר פתטי
תפסיקו יאוו
אנונימית
הן לא דומות לאתיופיות בארץ בכלל חחח ולפי מה שאני רואה ברשת האתיופיות בחול יותר יפות לדעתי מבארץ
אנונימי
מה הקשר גזעני די להתמסכן
אנונימי
שואל השאלה:
^^ סבבה שלדעתך הן יותר יפה
הכוונה שלי הייתה שחושבים כאן שרק לאתיופים היהודים יש אף רזה ועור חום ולאתיופים הנוצרים לא
וזה לא נכון בכלל ואתה יודע את זה
^^ סבבה שלדעתך הן יותר יפה
הכוונה שלי הייתה שחושבים כאן שרק לאתיופים היהודים יש אף רזה ועור חום ולאתיופים הנוצרים לא
וזה לא נכון בכלל ואתה יודע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וסתמו זה כן גזעני
וסתמו זה כן גזעני
אנונימית
נו אז מה?
למי אכפת?
למה להיכנס לדקויות?
שאלה יהיו הצרות שלנו בחיים
למי אכפת?
למה להיכנס לדקויות?
שאלה יהיו הצרות שלנו בחיים
זה לא גזעני ואם האתיופים לא היו מתבוללים אז הם היו נראים אחרת מהנוצרים כי האתיופים היהודים לא קשורים לאתיופיה הם מזרח תיכוניים ופשוט שהו באתיופיה במשך הגולה אז הם תפסו צבע וכל מיני מאפיינים לפי המקום שהם נמצאו בו אבל זה לא קריטי כי מלא התבוללו
אנונימי
שואל השאלה:
^ממש לא
המקור זה מאתיופיה רואים שאתה לא מבין כלום
אתה כאילו חושב שאתה לא שחור? שאתה מזרח תיכוני? לול
^ממש לא
המקור זה מאתיופיה רואים שאתה לא מבין כלום
אתה כאילו חושב שאתה לא שחור? שאתה מזרח תיכוני? לול
אנונימית
שואל השאלה:
ורק שתדע שלפני שהנצרות באה לאתיופיה האתיופים האמינו ביהדות
אנחנו היהודים פשוט אנשים שהמשיכו עם היהדות ולא התנצרו כמו יתר אתיופיה
ורק שתדע שלפני שהנצרות באה לאתיופיה האתיופים האמינו ביהדות
אנחנו היהודים פשוט אנשים שהמשיכו עם היהדות ולא התנצרו כמו יתר אתיופיה
אנונימית
אני לא יודעת אם זו התאורה או לא, אבל כשאני מסתכלת על הבנות בסרטון הן נראות בהירות יותר מהאתיופיות שפה
שואל השאלה:
^גם סבבה
תגידי את זה לאנונימי שחושב שאנחנו מהמזרח התיכון לול
^גם סבבה
תגידי את זה לאנונימי שחושב שאנחנו מהמזרח התיכון לול
אנונימית
^^הוא צודק העדות בארץ (אני מדברת על היהודים) הם רק בגולה הלכו למדינות ועם בזמן תפסו את המאפיינים שלהם אבל זה בבירור נכון תשאלי כל אדם שמבין בהיסטוריה תנך יסביר לך שלפני הגלות כל היהודים חיו פה ואז התפצלו
אנונימית
ברור שאנחנו אתיופים אבל באנו לפה ואתיופיה זו המדינה שהיינו בה בזמן הגלות
אין לי כוח להיכנס לזה כי את באמת לא תביני זה מסובך אבל אם תלמדי את תביני שזה נכון
אין לי כוח להיכנס לזה כי את באמת לא תביני זה מסובך אבל אם תלמדי את תביני שזה נכון
אנונימית
אנונימית בהנחה שאת יהודיה אז המקור שלך הוא בארץ ישראל וככה של כל יהודי .
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תבינו שבאתיופיה האמינו ביהדות לפני שהנצרות הגיעה במאה ה4
אז המקור כן מאתיופיה או שזה קשור לבן של שלמה המלך ומלכת שבא
אבל תבינו שבאתיופיה האמינו ביהדות לפני שהנצרות הגיעה במאה ה4
אז המקור כן מאתיופיה או שזה קשור לבן של שלמה המלך ומלכת שבא
אנונימית
שואל השאלה:
גם במוזיאון באדיס אבבה כתוב שהדת הראשונה באתיופיה הייתה היהדות למי שביקר באתיופיה
גם במוזיאון באדיס אבבה כתוב שהדת הראשונה באתיופיה הייתה היהדות למי שביקר באתיופיה
אנונימית
ידי שחררי מה זה קשור בכלל יהדות היא לאופ .. למה את חושבת שקוראים לנו יהודים כי באנו מיהודה ויהודה זה ארץ ישראל . המקור שלך הוא בישראל .מה הקשר שיהדות היא הדת הראושנה באתיופיה איך זה קשור בכלל ? המקור הוא לא מאתיופיה ...
אנונימית
אף פעם לא שמעתי מישהו שאומר את זה
זה כמו שהיהודים הגרמנים הראים גרמנים והתימנים נראים תימנים והרוסים נראים רוסים..
זה כמו שהיהודים הגרמנים הראים גרמנים והתימנים נראים תימנים והרוסים נראים רוסים..
אנונימי
יש גם האומרים שהיהודים שנקראים היום אשכנזים שהיו בתחילת הגולה במזרח אירופה בתפילה שלהם היו נשמעים כמו תימנים וגם נראים יש ציורים מלא עדויות לכך אבל עם הזמן את תופסת את המאפיינים של המקום ואת נראת כמו שאר האירופאים אז ככה גם באתיופיה
אנונימי
^^כן אנונימית הסבירה מדוייק
אנונימי
אנונימי כן וזה נכון שהיהודים האשכנזים נראים יותר "מזרחיים" מהאירופאים הנוצרים כי הם במקור מארץ ישראל והם עם שמי
אנונימי
נכון
אנחנו נראים אותו הדבר
אנחנו נראים אותו הדבר
זה נכון הן יותר יפות או שזה רק אני כי הייתי בקנדה ובאמת האתיופיות שם יותר יפות ורמה לא כמו בארץ אם זה בשיער במבנה פנים בגוף בהכל אבל אני חושב שזה רק אני או שבאמת כל מה שבחול יותר יפה
אנונימי
זה רק אתה
אני חושב שאם היית שם היית חושבת כמוני או שהם מתערבבים שם יש מצב אבל הן באמת היו מושלמות לא כמו בארץ
אנונימי
אתה לא ראית את כל האתיופיות בארץ...
שם הייתי בערך שנה וראיתי מלא באמת יש שם בכמויות וכמעט ולא ראיתי מכוערות בארץ עברתי 3 ערים ובכולן הרוב מכוערות ויש יפות אז אפשר להבין לא חייב לראות אחת אחת
ואני מקווה שאת מושלמת ^_^
ואני מקווה שאת מושלמת ^_^
אנונימי
תפסיק עם זה: ^_^
זה ממש מעצבן
אני לא מושלמת, אבל מכוערת לא וזה בטוח
זה ממש מעצבן
אני לא מושלמת, אבל מכוערת לא וזה בטוח
^_^ מה את מורידה לעצמך גברת ^_^
אנונימי
את צודקת שואלת השאלה
ואלה שאומרים לגבי האף והעור זה גזענות אבל זה בעיקר סתם טמטום של אנשים שלא באמת מבינים..
ואלה שאומרים לגבי האף והעור זה גזענות אבל זה בעיקר סתם טמטום של אנשים שלא באמת מבינים..
אני לא מורידה לעצמי
ותפסיק עם זה!!!
ותפסיק עם זה!!!
מה בטח שיש שוני אומרת לך את זה כאתיופית יודעת לזהות מי יהודי ומי גוי
אנונימית
איך זה גזענות יטיפשים
וחוליו אל תורידי לעצמך את בטוח מושלמת ^_^^_^_^_^_^_^__^_^__^__^_^_^_^_^_^__^_^
וחוליו אל תורידי לעצמך את בטוח מושלמת ^_^^_^_^_^_^_^__^_^__^__^_^_^_^_^_^__^_^
אנונימי
אני מסמיקה אנונימוש 3>
שואל השאלה:
חחח אנונימי אתה קצת חי בסרט אתה בא להגיד לי שהאתיופיה הזאת מהארץ מכוערת?
אבל תצא עם אחת מקנדה אם אתה כלכך בטוח במה שאתה אומר
חחח אנונימי אתה קצת חי בסרט אתה בא להגיד לי שהאתיופיה הזאת מהארץ מכוערת?
אבל תצא עם אחת מקנדה אם אתה כלכך בטוח במה שאתה אומר
אנונימית
שואל השאלה:
שהאתיופית*
שהאתיופית*
אנונימית
איפה אמרתי שכל האתיופיות בארץ מכוערות את באמת טיפשה חח אמרתי ששם קשה למצוא מכוערת ופה קשה למצוא יפה
אבל ברור שיש פה יפות
וזאת אישית ששלחת מכוערת חחח
אבל ברור שיש פה יפות
וזאת אישית ששלחת מכוערת חחח
אנונימי
חחח אני בעצמי אתיופית ושמתי לב שכל האתיופיות בארץ סורי אבל לא הכי
אבל של חו"ל תקשיבי כל אחת שם וואו
אבל של חו"ל תקשיבי כל אחת שם וואו
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אנונימי תשלח מישהי שיפה לדעתך
טוב אנונימי תשלח מישהי שיפה לדעתך
אנונימית
שואל השאלה:
ואלו בסרטון שבשאלה יותר יפות לדעתך מהאתיופיות היהודיות?
ואלו בסרטון שבשאלה יותר יפות לדעתך מהאתיופיות היהודיות?
אנונימית
בקנדה שם באמת יותר יפות וכל אחת שם מושלמת וקשה למצוא מכוערת ופה כל אחת מכוערת וקשה למצוא מושלמת אבל ברור שיש
ולגבי אלה שבסרטון תאמיני לי שהן גם לא משהו ויש יותר יפות באוסטרליה
ולגבי אלה שבסרטון תאמיני לי שהן גם לא משהו ויש יותר יפות באוסטרליה
אנונימי
אני לא מבון אבל למה את מתעסקת בזה יותר מידי בכל השאלות האלה שאת שולחת סרטונים של אתיופיות ואומרת הנה והנה חחח
אנונימי
שואל השאלה:
טוב לדעתך לדעתי לא
ומתי שלחתי סרטונים ? לא שלחתי מותק
טוב לדעתך לדעתי לא
ומתי שלחתי סרטונים ? לא שלחתי מותק
אנונימית
את כל הזמן בשאלות פה אני לא מבין מה את מנסה להוכיח שאתן יפות? בסדר אתן יפות חחח החוסר ביטחון שלך זה משהו
אנונימי
שואל השאלה:
לא בבקשה בבקשה תשלח לי קישור לשאלה ששאלתי? אני אשמח לראות על מה אתה מדבר
ואגב השאלה בכלל לא הייתה על יופי אתה עירבת את זה
אני שאלתי למה יש אנשים בארץ שחושבים שאתיופים יהודים נראים שונה מאתיופים נוצרים
באותה מידה הייתי שמה סרטון של בנים אבל אני עוקבת רק אחריי בנות
לא בבקשה בבקשה תשלח לי קישור לשאלה ששאלתי? אני אשמח לראות על מה אתה מדבר
ואגב השאלה בכלל לא הייתה על יופי אתה עירבת את זה
אני שאלתי למה יש אנשים בארץ שחושבים שאתיופים יהודים נראים שונה מאתיופים נוצרים
באותה מידה הייתי שמה סרטון של בנים אבל אני עוקבת רק אחריי בנות
אנונימית
אני בוכהה הן נראות מפה חחח
אנונימית
עדיין לא הבנתי את המהות של השאלה...
לא צריך לחפש גזענות בכל דבר
לא צריך לחפש גזענות בכל דבר
שואל השאלה:
^^נכון זה הקטע
שאנחנו נראים אותו הדבר ואנחנו לא נראים שונה כי אנחנו יהודים
^^נכון זה הקטע
שאנחנו נראים אותו הדבר ואנחנו לא נראים שונה כי אנחנו יהודים
אנונימית
^את טיפשה הסברנו לך כבר אם לא הבנת בעיה שלך
אנונימי
באותו הנושא: