8 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
כי היה ביניהם משהו אולי
כי היה ביניהם משהו אולי
אנונימית
חחח למה לא
חחח אני לא רואה סיבה הגיונית שלא.
כן, למה לא? אני לא רואה שום בעיה בלהכיר את החבר הכי טוב שלה
מדי פעם להפגש אפשר. אבל הייתי מעדיפה לא לנסות להתקרב אליו כי זה יכול להוביל לריבים ואף לניתוק קשר (אומרת מנסיון).
שואל השאלה:
כי נראלי שהוא אוהב אותה
כי נראלי שהוא אוהב אותה
אנונימית
כן אין סיבה שלא
באותו הנושא: