4 תשובות
לא חושבת
הייתי ממליצה לדבר על זה עם רופאת נשים, אבל בכללי לוקח קצת זמן לגלולות
שואל השאלה:
אני יודעת היא אמרה שיקח לזה איזה שלושה חודשים, אבל הקטע הוא שכבר כמעט חודש עבר ולא הרגשתי שום תופעת לוואי- השבוע התחלתי להרגיש ממש כאבי ראש וסחרחורות אני פשוט לא יודעת עם זה יכול להיות קשור
אני יודעת היא אמרה שיקח לזה איזה שלושה חודשים, אבל הקטע הוא שכבר כמעט חודש עבר ולא הרגשתי שום תופעת לוואי- השבוע התחלתי להרגיש ממש כאבי ראש וסחרחורות אני פשוט לא יודעת עם זה יכול להיות קשור
אנונימית
תראי כל אחד ואיך שהגוף שלו מגיב לתרופות, אז כן בהחלט יכול להיות בגלל הגלולות:)
באותו הנושא: