4 תשובות
כן גם אני ככה
אני לוקחת לפעמים השראה מתמונות ולפעמים מציורים אחרים
בטחח, תצייר איך שבא לך ואיך שאתה אוהב.
כן בטח זה בסדר גמור!
גם אני ככה לפעמים