8 תשובות
לא גם אני.
קהילת אוהבי הוופל לימון התאחדו
אני גם אוהבת שוקולד תות וקריסטל מנטה
;-;
גם אני אוהבת
ופל שוקולד זה לא טעים
ופל לימון לעומת זה כן
גם אניי אוהבת וופל לימון
כל מי שאומר שזה לא טעים מקבל כאפה.
אנונימית
גם אני!
לא
גמאני אוהבת