12 תשובות
החברה הכי טןבה שלי מדברת מול הפנים שלי בשיחת וידיאו עם מישהיא שלכלכה עלי ועל אמא שלי
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת מה לעשות אופפ אין לי כוח
אני באמת לא יודעת מה לעשות אופפ אין לי כוח
אנונימית
שואל השאלה:
וגם חברה שלי עשתה את זה הם גם שיחקו ביחד אמת או חובה כזה וחברה הכי טובה שלי אמרה לשאת שונאת להתקשר למישהו שונאת ולהגיד לו כמה את אוהבת אותו ואז זאתי שאני שונאת התקשרה אליי ואמרה לי וואי איך התגעגעתי אנחנו חייבות לחדש קשר , ושמעתי את חברה הכי טובה שלי צוחקת בצד
וגם חברה שלי עשתה את זה הם גם שיחקו ביחד אמת או חובה כזה וחברה הכי טובה שלי אמרה לשאת שונאת להתקשר למישהו שונאת ולהגיד לו כמה את אוהבת אותו ואז זאתי שאני שונאת התקשרה אליי ואמרה לי וואי איך התגעגעתי אנחנו חייבות לחדש קשר , ושמעתי את חברה הכי טובה שלי צוחקת בצד
אנונימית
את במצב יותר גרוע משלי אני מבינה
שואל השאלה:
כןכן
כןכן
אנונימית
יואו אני בהלם! איזה דפוקה!
תקשיבי אני מכירה את מה שאת חווה טוב מאוד... יש לי שני המלצות בשבילך:
1: תקחי אותה לשיחה בארבע עיניים ותספרי לה הכל! כאילו הכל!
2. תנתקי קשר. היא נשמעת ממש חר*
תקשיבי אני מכירה את מה שאת חווה טוב מאוד... יש לי שני המלצות בשבילך:
1: תקחי אותה לשיחה בארבע עיניים ותספרי לה הכל! כאילו הכל!
2. תנתקי קשר. היא נשמעת ממש חר*
שואל השאלה:
היא לא חרא.. אף אחד לא מכיר אותה כמוני. היא באמת בן אדם זהב , פשוט היא התחברה לבנות הלא נכונות
היא לא חרא.. אף אחד לא מכיר אותה כמוני. היא באמת בן אדם זהב , פשוט היא התחברה לבנות הלא נכונות
אנונימית
אז כנראה טעיתי...
אם את אומרת שהיא בן אדם זהב אז אני מאמינה לך...
תנסי לדבר איתה כי את לא רוצה לנתק קשר (ואני מבינה אותך)
אם את אומרת שהיא בן אדם זהב אז אני מאמינה לך...
תנסי לדבר איתה כי את לא רוצה לנתק קשר (ואני מבינה אותך)
שואל השאלה:
תודה על העזרה ❤
תודה על העזרה ❤
אנונימית
בכיף:)
תעדכני... אם זה לא מפריע לך...
תעדכני... אם זה לא מפריע לך...
שואל השאלה:
בטח.. תודה❤
בטח.. תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: