תשובה אחת
אני אישית לא שם אבל אחותי הייתה שם והיא אומרת שזה באמת היה קשה וזה רמה ממש גבוהה אבל זה לא סוף העולם, פשוט צריך להשקיע יותר מבכיתה רגילה