6 תשובות
שואל השאלה:
שהיא נשארה בחיים כדי לספר?
שהיא נשארה בחיים כדי לספר?
אנונימי
פה זה מוסבר טוב
כן^
היא נשארה בנס בחיים.
היא נשארה בנס בחיים.
שואל השאלה:
ובמה היא שונה משאר הנשים שעברו אלימות במשפחה?סליחה שאני שואל ככה פשוט רוצה להבין קצת את המקרה..
ובמה היא שונה משאר הנשים שעברו אלימות במשפחה?סליחה שאני שואל ככה פשוט רוצה להבין קצת את המקרה..
אנונימי
הבעל שלה ניסה לרצוח אותה
כן.
אז היא פגשה מישהו בדירה בתל אביב.. פעם כשהיא עוד הייתה יותר צעירה.
(היא התחנה פעם עם עוד מישהו..)
היא תמיד יצאה חריצות בערב..
אז היא פגשה שם את מי שרצח אותה...
הם יצאו תמיד להליכות...
אח''כ הם עברו לגור ביחד..
אחרי מקרה אלימות אחד שירה הזמינה לו משטרה אחרי שהוא הרביץ לה..
אחרי כמה חודשים הם התחתנו והביאו ילד או ילדה.
הם עברו לגור ביחד בדרום, במצפה רמון בגלל שלבעלה הציעו שם עבודה..
ההורים שלה גרו בכרמיאל, זה מרחק עצום.
כששירה תמיד הייתה יוצאת לבחוץ, לרחבה של הבית שלה, אביעד היה מסתכל עליה בחצי תריס פתוח..
השכנים הבחינו שהיה משהו מוזר..
בערב ראש השנה, התחיל בינהם מריבה..
אחרי זה הוא לקח מערוך ופשוט הרביץ לה בראש ובפנים, דקר אותה..
כמובן שהשהכנים שמעו צעקות.
לאחר מכן השכנה באה לבדוק מה קרה ואביעד לא פתח לה את הדלת. מיד היא הביאה את אבא שלה, בשביל שידבר איתו..
אחרי ששירה התעלפה המשטרה באה הבייתה..
זה בערך הסיפור.
אז היא פגשה מישהו בדירה בתל אביב.. פעם כשהיא עוד הייתה יותר צעירה.
(היא התחנה פעם עם עוד מישהו..)
היא תמיד יצאה חריצות בערב..
אז היא פגשה שם את מי שרצח אותה...
הם יצאו תמיד להליכות...
אח''כ הם עברו לגור ביחד..
אחרי מקרה אלימות אחד שירה הזמינה לו משטרה אחרי שהוא הרביץ לה..
אחרי כמה חודשים הם התחתנו והביאו ילד או ילדה.
הם עברו לגור ביחד בדרום, במצפה רמון בגלל שלבעלה הציעו שם עבודה..
ההורים שלה גרו בכרמיאל, זה מרחק עצום.
כששירה תמיד הייתה יוצאת לבחוץ, לרחבה של הבית שלה, אביעד היה מסתכל עליה בחצי תריס פתוח..
השכנים הבחינו שהיה משהו מוזר..
בערב ראש השנה, התחיל בינהם מריבה..
אחרי זה הוא לקח מערוך ופשוט הרביץ לה בראש ובפנים, דקר אותה..
כמובן שהשהכנים שמעו צעקות.
לאחר מכן השכנה באה לבדוק מה קרה ואביעד לא פתח לה את הדלת. מיד היא הביאה את אבא שלה, בשביל שידבר איתו..
אחרי ששירה התעלפה המשטרה באה הבייתה..
זה בערך הסיפור.
באותו הנושא: