תשובה אחת
שואל השאלה:
כן..אמא שלי יודעת על המצב...דיברתי איתה על זה..היא ממש מצטערת בישבילי ו..אין לה דרך לעזור לי כל כך..וגם..אין ברירה היא חייבת לעבוד...והכיתה שלי עושה מפגשים באופן דיי קבוע ככה שבייביסיטר זמנית לא תעזור..וגם ההורים שלי לא היו רוצים להביא בייביסיטר באופן קבוע...
כן..אמא שלי יודעת על המצב...דיברתי איתה על זה..היא ממש מצטערת בישבילי ו..אין לה דרך לעזור לי כל כך..וגם..אין ברירה היא חייבת לעבוד...והכיתה שלי עושה מפגשים באופן דיי קבוע ככה שבייביסיטר זמנית לא תעזור..וגם ההורים שלי לא היו רוצים להביא בייביסיטר באופן קבוע...
אנונימית
באותו הנושא: