10 תשובות
ברור
זה החברים היחידים שיש לי
כן אבל לא להיפגש איתם בחיים האמיתיים או להגיד להם פרטים עלייך
כן אבל תיזהר שזה לא פדופילים או משהו
כן אבל לא להיפגש איתם כי את/ה לא באמת יודע/ת מי אלה
אולי זה פדופילים שמתחזים לילדים או לבני נוער לכי/לך תדע/י
אם באלך
אני יכולה להגיד שזה יכול להיות מדהים, יש לי מפה דווקא חברה שהיא אחת החברות הכי טובות שלי, אנחנו נפגשות מלא וכיף לי איתה רצח
זה יכול ממש להיות שווה את זה(:
שואל השאלה:
מאיפה אני יכול?
כל עוד אתה לא בן 30+ אז כן
אנונימי
הראשון שענה פשוט כנל
לא.
אין לך מושג מול מי אתה מדבר
שואל השאלה:
^^^אני בן 15