17 תשובות
שואל השאלה:
תמיד אומרים כמה שהם חמים, נחמדים, מדהימים ולב רחב... וכמה שבפריפריה מדהים ושאני צריך להתחבר ולהעריך ביביסטים
כי ישראלים אתה יודע הם מגזימים עם כל תגובה
מוזר שאף פעם לא שמעתי שמישהו אומר את זה נשמע שאת רוב הדברים פה המצאת
ואתה יודע שלא רק אנשים מהפריפריה מצביעים לו נכון?
.infinity
אבל בעיקר
אגב בתור שמאלני חטפתי הרבה קללות דומות
^אתה בכלל לא אמור לחטוף קללות על הדעות הפוליטיות שלך
כן יש ביביסטים שמקללים (אי אפשר להכחיש את זה בכלל) אבל באותה מידה יש גם שמאלנים שמקללים ביביסטים ומזלזלים/יורדים עליהם כי הם תומכים בביבי
אבל אני לא מרגיש שזה באותה מידה
למשל אני נכנס לדף של הצל וכותב משהו בתגובות מייד הולכים לרדת עלי
נו זה כמו שמישהו שתומך בביבי ילך לבלפור ויצעק רק ביבי או שיגיד שהוא תומך בו מה אתה חושב שיעשו יחבקו אותו? ממש לא אנשים שם יקללו אותו וגם יכולים להרביץ לו
הוא באמת תומך טרור
נער נחמד הצל הילדים שמה הם מפגרים בלי דעות פוליטיות באמת הם עושים מה שהם שומעים כי הם מתלהבים וכל כך הרבה פעמים שמאלנים מזלזלים במי שתומך ביבי גם כשהוא מביא סיבות אמיתיות קוראים להם קופים בכל צד יש מפגרים לא צריך לתת להם לפלג אותנו
שמאל וימין נועד בשביל לפלג אותנו בכללי.
שמאל לימין לא נועד לפלג אותנו הפילוג בא מהפוליטיקאים גם לפני ביבי היה פילוג וגם אחרי כנראה יהיה אבל זה לא נועד לפלג זה נועד להגדיר איך חברתית כלכלית וביטחונית צריך להתנהל
שואל השאלה:
באמת יש סיבה לזלזל במי שסוגד לביבי ולצל.
והשמאל גם לא חסר לו...
כי הליכוד כבר מזמן הפך לכת והביביסטים שטופי המוח משרתים אותה
שואל השאלה:
בהמשך צייץ בטוויטר כי "הערב הותקפו אנשים שהגיעו לכנס שלי על ידי בריונים ביביסטים שנשלחו במטרה לפוצץ אותו. השליכו נפצים, אבנים וביצים, הפריעו עם רמקולים ובצרחות 'בוגד' לכנס בכל מהלכו. אדם נפגע, איבד את ההכרה ופונה. נתניהו איבד את זה לחלוטין. ביבי, אני לא מפחד ממך! בעוד עשרה ימים אחליף אותך".
שמאל וימין נודע לפלג ולגרום לריבים וכאוס וזאת הייתה התוכנית של האילומינטי והבונים החופשיים ונחשו מה הם מצליחים מאוד יפה
מה אף אחד לא אמר שמצביעי ביבי הם עם לב זהב
שטיפות מוח