18 תשובות
למה שתחשבי דבר כזה?
וזה דבר טבעי ונורמלי לעשות..
I:
שואל השאלה:
כאילו המחשבה שהקראש שלי יושב כרגע בשירותים ומחרבן ממש מוריד לי ממנו אני כזאת סתומה לול
אפילו קים קרדשיאן מחרבנת
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני יעשה פשוט הריח והכל מגעיל אותי
אנונימית
ההפך זה מחרמן
שואל השאלה:
מחרמן?? אני מתה.
אנונימית
את זוכרת שגם את מחרבנת ומפליצה?!
אנונימית
כל עוד אני לא רואה אותו עושה את זה מה אכפת לי
שואל השאלה:
אני יודעתת אבל זה כאילו מגעיל אותי אני יודעת שזה ילדותי אבל פשוט לחשוב שהוא יושב באסלה ומחרבן פשוט דוחה אותי
אל תשפטו אותי .
אנונימית
אז אל תחשבי על זה...
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני לא נגעלת מעצמי אני נגעלת רק שאחרים עושים את זה
כל עוד אני באמת לא מריחה את זה ולא רואה זה בסדר אבל סתם כזה לא נעים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה חחח אני צריכה להפסיק לחשוב על שטויות
אנונימית
לא
לא
איכס מי לעזאזל מחרבן
אנונימי
כן
אנונימית
לא יצא לי לחשוב על זה