23 תשובות
זאת אני בול אני מתה.
אני כל כך התלהבתי מהלוק שהבהלתי את הכלב שלי הוא ישן על המיטה שליי
שואל השאלה:
אני סיריאסלי עוד לא התגברתי על זה
אני רוצה לצפות שוב
לחזור לרגע שהוא הציג אותו ואני כמעט התעלפתי ממחסור בחמצן
אני סיריאסלי עוד לא התגברתי על זה
אני רוצה לצפות שוב
לחזור לרגע שהוא הציג אותו ואני כמעט התעלפתי ממחסור בחמצן
איזה שיר הארי שר בסוףף?
שואל השאלה:
ווטרמלון שוגר
ווטרמלון שוגר
אוף נתקע לי האתר ואני נכנסתי רק באמצע של ההופעה אז לא ראיתי איך הוא הציג אותו
שואל השאלה:
יש ביוטיוב אני חושבת
יש ביוטיוב אני חושבת
אני בוכהה גם אני
אוףף לא הצלחתי לראותת
הוא נגמר כבר?
הוא נגמר כבר?
אה ולזאת שלא ראתה, כבר הספיקו להעלות את הביצוע שלו ליוטיוב...
שואל השאלה:
^^רק התחיל
^^רק התחיל
שואל השאלה:
אני כבר בעשר הייתי עם דמעות עייפות אבל שתיתי המון קפה, אכלתי צ'יפס והתאפקתי על עצמי ואני כל כך מאושר.
אני אמנם לא אתעורר לבית ספר וזה קשה אבל אני לא מתחרטת כי אני נשבעת זו אחת ההופעות היותר טובות שהיו לו ואני כך כך שמחה שיצא לי לראות
אני כבר בעשר הייתי עם דמעות עייפות אבל שתיתי המון קפה, אכלתי צ'יפס והתאפקתי על עצמי ואני כל כך מאושר.
אני אמנם לא אתעורר לבית ספר וזה קשה אבל אני לא מתחרטת כי אני נשבעת זו אחת ההופעות היותר טובות שהיו לו ואני כך כך שמחה שיצא לי לראות
גם אניי
שואל השאלה:
הוא גם היה נראה כל כך מאושר ומשוחרר והיה לו כיף סוף סוף להופיע
הוא גם היה נראה כל כך מאושר ומשוחרר והיה לו כיף סוף סוף להופיע
שואל השאלה:
ההופעה עכשיו של דה בייבי ממש אייקון עם האלו בגלימות ברקע והכנרית
ההופעה עכשיו של דה בייבי ממש אייקון עם האלו בגלימות ברקע והכנרית
שואל השאלה:
והבמה שהכינו לבאד באני.
אני לא מכירה אותו אבל הבמה מהממת
והבמה שהכינו לבאד באני.
אני לא מכירה אותו אבל הבמה מהממת
שואל השאלה:
ועכשיו דואה מהממת עם סגול
ועכשיו דואה מהממת עם סגול
מי שרוצה יש לי מלא תמונות
איפה אתם רואים את הגראמי??
אנונימית
שואל השאלה:
יס לך יס או סינגל טי וי? אם כן אז בערוץ 5
אם לא אני לא יודעת
יס לך יס או סינגל טי וי? אם כן אז בערוץ 5
אם לא אני לא יודעת
שואל השאלה:
אמלה הרקע של טיילור מדהים
אמלה הרקע של טיילור מדהים
הם סתם הגראמיז האלה הם עשו snubb לה דה וייקנד
שואל השאלה:
הם ממש מכורים אבל ההופעות ביו ממש יפות, רק בגללן צפיתי
הם ממש מכורים אבל ההופעות ביו ממש יפות, רק בגללן צפיתי