23 תשובות
מה אכפת לך מה הוא חושב עלייך אם את לא רוצה אותו
פשוט תתיחסי אליו כמו ילד רגיל בכיתה ושימשיך לדמיין
פשוט תתיחסי אליו כמו ילד רגיל בכיתה ושימשיך לדמיין
מה טכפת לך
הוא דלוק עלייך אם כבר... שלחי אותו לקיבינימט ותתעלמי
אולי הוא בעצמו דלוק עלייך;) ורוצה יחס ממך
הוא דלוק עלייך. כל כך.
אשכרה כמו בסרטים
איך את יודעת שזה מה שהוא עושה אם את לא מסתכלת עליו?
פשוט אל תתייחסי..
איך את יודעת שזה מה שהוא עושה אם את לא מסתכלת עליו?
פשוט אל תתייחסי..
אז היא כנראה ריבאונד אליך והוא משוגע מעל הראש עליך, בהצלחה
די לתת לו צומי, אם כבר מסכנה הילדה שאיתו
אתם נשמעים בני 12 אבל פשוט תתעלמי ממנו סתם פוזות
אנונימית
עובדה שאת צופה בו לחח
לול הוא דלוק עלייך ורוצה שתקנאי
הוא בעצמו דלוק עלייך ולא יכול לקבל את זה שזה לא הדדי
או שתגידי לו בפרצוף שאת רואה מה הוא עושה ושיפסיק כי הוא מביך את עצמו, או שתתעלמי, פשוט אל תסתכלי לכיוון שלו ואולי ככה הוא יבין שהוא לא מעניין אותך
אם תבהי בהם הוא כנראה יחשוב שאכפת לך וזה מעניין אותך, פשוט אל תסתכלי לכיוון שלהם בכלל
או שתגידי לו בפרצוף שאת רואה מה הוא עושה ושיפסיק כי הוא מביך את עצמו, או שתתעלמי, פשוט אל תסתכלי לכיוון שלו ואולי ככה הוא יבין שהוא לא מעניין אותך
אם תבהי בהם הוא כנראה יחשוב שאכפת לך וזה מעניין אותך, פשוט אל תסתכלי לכיוון שלהם בכלל
שואל השאלה:
אני יודעת כי כן יוצא שהוא בכיוון שדה/שדא הריאה שלי ולמה שהוא יאהב אותי הוא אני התלמידה הטובה והוא פאקבוי חיי בסרט
אני יודעת כי כן יוצא שהוא בכיוון שדה/שדא הריאה שלי ולמה שהוא יאהב אותי הוא אני התלמידה הטובה והוא פאקבוי חיי בסרט
אנונימית
תתעלמי ממנו
תשלחי לו צילום מסך של זה חחח
שואל השאלה:
חשבתי לעשות כאילו אני מדברת עם החבר הדמיוני שלי ולהגיד דברים כמו "אהבה שלי אני אוהבת אותך" "אני באה אלייך היום" וחולי
חשבתי לעשות כאילו אני מדברת עם החבר הדמיוני שלי ולהגיד דברים כמו "אהבה שלי אני אוהבת אותך" "אני באה אלייך היום" וחולי
אנונימית
זה נראה או שהוא בןאדם מגעיל או שהוא פשוט דלוק עליך
חחח די שואלת השאלה בת כמה את
אנונימית
שואל השאלה:
בת 16
בת 16
אנונימית
שואלת השאלה את יכולה אבל אז יש סיכוי שזה יסתבך בגלל השקרים (ראי כל סרט קיטשי שקיים בערך) וזה יראה כאילו זה מפריע לך שהוא מסתכל..
אני חושבת שכדאי לך להתעלם ממנו. להתייחס אליו כאוויר.
כאילו, לא בצורה דוחה. אבל אם את מסתכלת עליו, והוא רואה אתזה- פשוט תמשיכי את המבט.. והוא מתקרב אלייך פשוט תתעלמי..
חוח זה באמת כמו תקציר לסרט רומנטיקה^^
אני חושבת שכדאי לך להתעלם ממנו. להתייחס אליו כאוויר.
כאילו, לא בצורה דוחה. אבל אם את מסתכלת עליו, והוא רואה אתזה- פשוט תמשיכי את המבט.. והוא מתקרב אלייך פשוט תתעלמי..
חוח זה באמת כמו תקציר לסרט רומנטיקה^^
תתעלמי בסוף ימאס לו והוא ירד ממך
תגידי לו שיפסיק אל תרדי לרמה שלו או שתגידי לו שאת בקטע של מישהו אחר
אוואה, המצב מורכב. תקישבי, אם לא היה אכפת לו הוא לא היה מנסה, אבל אני חושבת שיש לו רגשות כולשהם כלפייך, כי אם לא אז הוא אפילו לא היה מנסה, את מוזמנת לנסות להתגרות בו חזרה ולראות איך הוא מגיב וככה תוכלי לדעת
באותו הנושא: