9 תשובות
לא
שואל השאלה:
זה מסריח גם עם הזמן ולא נעים
אנונימית
לא מוזר.
גם אני לא.

r. george
תלוי אם יש לך ריח גוף טוב או לא
זה לא מוזר אבל לדעתי בשמים זה מושך ממש בעיקר ריחות עדינים ולגבי מה שאמרת זה לא מסריח עם הזמן זה נשאר אותו הריח פשוט
כנראה שלא מצאת את הריח האהוב עלייך.
יש גם בשמים עדינים...למשל בריח מרשמלו וניל עדין...פירות כמו אפרסק או דובדבן ופירות דובדבן....למשל את גם צודקת יש בשמים עם ריח מאסק ופטצ-ולי אלכוהול ופרחים ישנים של מבוגרות ששמות ,כזה זה באמת מריח רע...
תנסי את הבשמים של אריאנה גרנדה ושל בריטני ספירס הם הכי טובים לצעירות
אנונימית
תנסי את הבושם של החנות ללין בריח דובדבן צ'רי בלוסום.(יש לזה ריח של דובדבנים טריים מתוקים עם וניל משגע)
ויש גם בללין ריח וניל פטצ'ולי(מריחים שם רק וניל מתוק)
שגם ממש טוב.
יש שם מיי גוף ובושם שמן גוף ומיני בושם קטן ובושם גדול.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה
אנונימית