תשובה אחת
זה איך שאדם מרגיש עם עצמו, וככה הוא מגדיר את עצמו
למשל יש כאלה שמגדירים את עצמם גבר ואישה בו זמנית כלומר שהם לא מרגישים לגמרי גבר או לגמרי אישה אז הם באמצע.