11 תשובות
נכון זה ממש עצוב וחסר הגיון
לא אהבתי את איך שכתבת את זה... כאילו את מדברת על כל הגברים.
ובכל זאת, הגברים שעושים את זה הם פסיכיים עם בעיות בראש.
ודרך אגב לא צריך לכתוב בהכרח גברים, יש מקרים גם של נשים שרוצחות. בן אדם שרוצח בלי קשר למין שלו הוא פסיכי.
ובכל זאת, הגברים שעושים את זה הם פסיכיים עם בעיות בראש.
ודרך אגב לא צריך לכתוב בהכרח גברים, יש מקרים גם של נשים שרוצחות. בן אדם שרוצח בלי קשר למין שלו הוא פסיכי.
אנונימי
כי הם תחתים
הן רוצים לשלוט בהן לגמרי.
וכשהנשים מתמרדות אז זה הופל להיות ל"או שתהיי איתי או שלא תהיי עם אף אחד"
וכשהנשים מתמרדות אז זה הופל להיות ל"או שתהיי איתי או שלא תהיי עם אף אחד"
נשים לא של אף אחד
הן לא שלהם
כל מיני הפרעות נפשיות סביבה מיזוגונית וכנראה בילדותם מערכת היחסים של ההורים שלהם הייתה רעילה
הן לא שלהם
כל מיני הפרעות נפשיות סביבה מיזוגונית וכנראה בילדותם מערכת היחסים של ההורים שלהם הייתה רעילה
מעוררים בנפשם.
קשה ומצער
ואני מבקש שתנסחי את השאלה ללמה יש רציחות בין בני זוג
למה להכליל גברים
קשה ומצער
ואני מבקש שתנסחי את השאלה ללמה יש רציחות בין בני זוג
למה להכליל גברים
זה כמו שתשאל למה רוצחים הורים, בנים, חברים וכדומה
פ-ס-י-כ-ו-פ-ט-י-ם
פ-ס-י-כ-ו-פ-ט-י-ם
זה כנראה כיף רצח
בעיקרון בטח עובר עליהם משהו באותו הזמן , או שהם זכו לחינוך חרא וההורים שלהם לא הסבירו להם מה זה לכבד , או שהם בעצמם חולי נפש אחמ
כי הם מטומטמים
זה כמו שעכשיו תשאלי אנשים למה הם התחילו לקחת סמים אין לזה באמת תשובה
אבל זה באמת עצוב שזה קורה
אללה איזה מינוסים קדימה בואו אליי
אבל זה באמת עצוב שזה קורה
אללה איזה מינוסים קדימה בואו אליי
באותו הנושא: