14 תשובות
זה לא יפה לפי דעתי
שואל השאלה:
בלי צורות וכאלה רק גאלח
בלי צורות וכאלה רק גאלח
ההורים שלך צריכים להסכים לזה. גם אני רציתי לעשות גלאח, אבל לא הסכימו לי גם בגיל כזה.. תחכי או שתמשיכי לנסות לשכנע.
שואל השאלה:
רואים את זה טוב בתמונה השלישית
רואים את זה טוב בתמונה השלישית
לדעתי זה לא יפה
זה מזעזע
וממליצה לך שלא את רק בת 13
וממליצה לך שלא את רק בת 13
אנונימית
תנסי לשכנע
שואל השאלה:
זה לא עוזר שאתם מורידים לי מזה תנו לי דרכים לשכנע
זה לא עוזר שאתם מורידים לי מזה תנו לי דרכים לשכנע
יכול להיות שתתחרטי על זה כשתיהיי גדולה יותר
אבל היא לא ביקשה את דעתכם. היא ביקשה שתעזרו לה
תגידי להם ששיער תמיד גודל ושחיים פעם אחת
שואל השאלה:
שיער זה משהו שגודל...
שיער זה משהו שגודל...
טוב אם את בטוחה ב100% שאת רוצה הם אמורים לתמוך בך תנסי להסביר להם את זה
לכי על זהה ותנסי לשכנע אותם תסבירי להם שהשיער גודל בסופו של דבר
באותו הנושא: