14 תשובות
זה לא יפה לפי דעתי
שואל השאלה:
בלי צורות וכאלה רק גאלח
ההורים שלך צריכים להסכים לזה. גם אני רציתי לעשות גלאח, אבל לא הסכימו לי גם בגיל כזה.. תחכי או שתמשיכי לנסות לשכנע.
שואל השאלה:
רואים את זה טוב בתמונה השלישית
לדעתי זה לא יפה
זה מזעזע
וממליצה לך שלא את רק בת 13
אנונימית
תנסי לשכנע
שואל השאלה:
זה לא עוזר שאתם מורידים לי מזה תנו לי דרכים לשכנע
יכול להיות שתתחרטי על זה כשתיהיי גדולה יותר
/..
אבל היא לא ביקשה את דעתכם. היא ביקשה שתעזרו לה
תגידי להם ששיער תמיד גודל ושחיים פעם אחת
שואל השאלה:
שיער זה משהו שגודל...
טוב אם את בטוחה ב100% שאת רוצה הם אמורים לתמוך בך תנסי להסביר להם את זה
/..
לכי על זהה ותנסי לשכנע אותם תסבירי להם שהשיער גודל בסופו של דבר