10 תשובות
עכבישה?
יש מישהו שעקץ אותו עכבישה?
אנונימית
מדוזה
החרא הזה כואב וגם צריך אחר כך שישתינו עלייך זה לא כיף
מדוזה ונמלה כנראה
שואל השאלה:
בסדרר טעות שלי
לא צחקתי חשבתי שהיא רצינית
אני יצאתי הסתומה
אנונימית
נעקצתי רק מיתושים, אבל מדוזה נראה ממש כואב.
זה מאוד משתנה ותלוי, אבל בעיקרון ע"פ מדדים סטטיים של כאב יבש, בהנחה שלא מדובר בזן שונה / "מיוחד" של אחת החיות -
מדוזה > נמלת־אש > יתוש.
יתוש זה לא כואב
אז כנראה שמדוזה או נמלת אש לא היה לי עקיצה מאף אחד מהם אז לא יודעת אבל הנמלת אש נשמע כואב יותר חחח
שלושתם לגמרי בקטנה אז לא יודע. תלוי איזה סוג של מדוסה / נמלה