2 תשובות
זה קרה לי היא פשוט ניצלה אותי כדי שיהיה לה חברים ובסוף אני זאת שנשארה לבד
תאמת אני מכירה את זה מהצד שלה אני גם עשיתי את זה לחברות שהיו לי פשוט תני לה לעשות מה שבאלה ותנסי לא להתייחס לזה כי אין לך למה
אנשים מכירים אנשים שמתאימים להם יותר כל זמן שעובר וכאילו גם את כנראה בקרוב תמצאי חברים חדשים שתראי שיותר יתאימו לך גם אם את עכשין חושבת שהיא כן מתאימה לך אולי תגלי שלא