212 תשובות
איך רואים שזה אותו בן אדם שואל..
לא כןלם יגידו גזענות אם יש סיבה לעצור אז עןצרים אבל שזה מגיע למכות ומוות זה כבר מעבר
שואל השאלה:
שוטר יעצור אתיופי 90 אחוז האתיופי יגיד גזענות .
עבודה לא תקבל אתיופית 90 אחוז האתיופית תגיד גזענות .
ככה זה והם צריכים להבין שלא תמיד בכל מקרה תעני על השאלה עצמה
אנונימית
מאיפה האחוזים שלך? חקרת? את מכירה את כל הקהילה האתיופית?
אני קראתי כתבה שהמון תיקים נפתחו (לא בגלל פשעים, אלא גזענות)
^^סתם חרטטן
שואל השאלה:
מה הקשר להכיר את כל הקהילה האתיופית? איפה הכללתי בכלל?
זה נתונים תבדקו בעצמכם
אנונימית
מי כתב שהכללת?
אם זה הנתונים, מאיפה הם באו?
שואל השאלה:
תגללו שם וחכו אני אביא לכם לנתונים ביחס לאוכלוסיה ולכמות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
אתה ליטרלי אמרת את מכירה את כל הקהילה האתיופית משמע התכוונת שאמרתי שהם פושעים אז ממש לא אבל האחוזי פשיעה אצלם גבוהים אי אפשר להתכחש לזה
אנונימית
זה משנת 2016! irrelevent^^
אתה יודע כמה אתיופים נעצרו בהפגנה ההיא? מלא
ובכללי פותחים לאתיופים תיקים סתם, אז הנתונים האלו שווים לתחת (התחת שלי שווה יותר מזה)
שואל השאלה:
חחח פותחים לאתיופים תיקים סתם ? לכולם?
לכי לכלא אופק כולם אתיופים איך זה הגיוני?
למה להתכחש לזה
ולפי השפה שלך אני מבינה שאת לא 100 וגם לפי זה שרשום אנונימית ואת פונה אליי בלשון זכר
אנונימית
שואל השאלה:
אגב סטיגמות על אפרו אמריקאים אבל לכן במקרה יש אבא ?

אחוז המשפחות החד-הוריות בקרב המשפחות ממוצא אתיופי גבוה במיוחד כ-26%, פי שניים מהאחוז בכלל האוכלוסייה ובקרב המשפחות היהודיות והאחרות (כ-13%).
אנונימית
לא לכולם אבל להמון
לא מתכחשת
אני לא מאה אחוז אתה צודק חחח, נורא עייפה אבל נחושה
חחח ידעתי שאתה אותו אחד
הייתה לי תחושה
עכשיו עם האחוזים האלה זה שטויות
אף פעם לא שמעתי על הורים אתיופים גרושים/חד הוריים
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^מה זאת אומרת אותו אחד?
^^^^ולמה את ממשיכה לפנות אליי בלשון זכר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ האחוזים האלה אלה לא שטויות את מוזמנת לבדוק
אנונימית
לולל הדבר הזה הוגש בשנת 2002^^^
צא מהמערה שאתה חי בה
שואל השאלה:
חחח זה רק עולה
אנונימית
שואל השאלה:
חכי שנייה
אנונימית
כי זה אתהה אנונימי
אני אזהה אותך מקילומטר

מוזמן לי שלוח לי
שואלת השאלה- רק מציינת משהו, כל הקבצים שאת מצרפת הם מלפני הרבה שנים. אם את רוצה שיקחו את הטענה שלך ברצינות את צריכה להביא מסמכים רלוונטיים ולא מלפני עשר שנים.
שואל השאלה:
הבאתי של לפני 3 שנים ושל 5
ואגב הנה עוד אחד
אנונימית
שואל השאלה:
ממשיכה לפנות אליי בלשון זכר
את הזויה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אפילו לא מבינה על מה אתם מתווכחים זה ידוע שהפשע אצלם גבוה אני שואלת מדוע?
אנונימית
שואל השאלה
הכתבה ששלחת עכשיו זה בשביל התיקים במשטרה או הגירושים?

אתה זכר
^^בכל הכתבות ששלחת יש לפחות משפט אחד שמסביר מדוע
שואל השאלה:
את רוצה של הגירושים חושבת שהמצאתי? רק רגע
ואני נקבה מה את סתומה
אנונימית
שואל השאלה:
תגללי ותמצאי שם מ2019
אנונימית
תדע לך שאחוז הגירושים עולה אצל כל האוכלוסיה, לא רק אתיופים

אני רואה בבירור שאתה לא אתיופי, כי אם כן אתה היית יודע שאתיופים הם אנשים מסורתיים וזה לא מקובל אצלנו בעדה להתגרש
טוב... איך הנתונים האלו משנים לך משהו?
זה לא!
שואל השאלה:
את ביקשת חשבת שהמצאתי ומתי אמרתי רק אצל אתיופים ? אבל אצלכם זה גבוה יותר בפי שניים מכלל האוכלוסייה
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה את ממשיכה לפנות אליי בלשון זכר אלוהים
אנונימית
שואלת השאלה- אפשר לשאול משהו?
סתם מעניין אותי מה את מנסה להשיג עם כל המסמכים והסטטיסטיקות?
שואל השאלה:
אני לא מנסה להשיג כלום הם ביקשו תשימי לב שאני רק שאלתי מדוע זה ככה והם אמרו מאיפה הנתונים אז שלחתי להם זהו
אנונימית
אוקיי, אבל למה בכלל התחלת לדבר על הגירושים?
איך זה קשור לשאלה המטומטמת שלך?
שואל השאלה:
duchess חחח כשאני מביאה לך נתונים את אומרת שהם לא משנים אבל קודם לכן לא האמנת ואמרת שאני ממציאה פשוט תעני על השאלה מדוע
אם אין לך תשובה לא צריך לחפור
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאלה מטומטמת ?
ואני שלחתי נתונים בכללי
אנונימית
חחח כי זה באמת לא משנה ולא קשור
הוכחת לי, עכשיו אתה מרוצה!?

על מה אתה רוצה שאני אענה עכשיו?
שואל השאלה:
ואני מצאתי את הנתון הזה בזמן שחיפשתי את הפשעים אז שיתפתי כי זה גבוה פי 2 שניים משאר האוכלוסייה
אנונימית
שואל השאלה:
על השאלה עצמה אתם נכנסתם לקטע של הנתונים
אנונימית
כי השאלה שלך מטומטמת
את כל התשובות שאתה צריך יש בכתבות ששלחת לנו
אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב?
שולח*
שואל השאלה:
שאלה מטומטמת?
סליחה אבל את המטומטמת פונה אליי בלשון זכר למרות שרשום אנונימית אומרת שהנתונים לא קיימים ושאני רק ממציאה אותם אבל כשאני שולחת את הנתונים את אומרת זה לא משנה ולא חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
התשובות שם לא ענו על השאלה לפחות לי
עכשיו יש לך תשוב או שלא ?
אנונימית
חחחלחחח טוב ביוש
^^הן כן
אתה פשוט לא קורא
את מביאה את "ההוכחות" שלך מדברים מפעם ושאמרת שאומרים גזענות על מקומות אז בואי תסבירי לי איך מדברים אלייך יפה בטלפון אבל שרואים אותך במציאות אומרים לך שאי אפשר או תירוצים אחרים ואת אומרת שזאת לא גזענות?(למרות שאני מסכים שלפעמים מגזימים עם המילה הזאת אבל זה בבירור קורה)
שואל השאלה:
טדי הייזנברג היכן זה קורא באיזה סוג עבודות
אגב לא מכחישה גזענות בוודאי שזה קורה אבל יש מלא שממציאים
אנונימית
^אני לא חושבת שיש כאלו שממציאים וזה קורה הרבה. פשוט לא כל דבר עולה לתקשורת ויש הרבה שמעדיפים לשתוק ולספוג את העלבון מאשר ללכת ולספר.
אל תשאל אותי באיזה סוג עבודות כאילו אני יכול לדעת עכשיו על כל אחד באיזה עבודה זה קרה לו ובאיזה מקרים היה כאלה שהמציאו?
שואל השאלה:
עם שוטרים שלא מקבלים לעבודה וכאלה מלא ממציאים או עם רגשי נחיתות אז חושבים שזה נובע מגזענות גם כשזה לא
ועם מסעדות וכאלה אני יכולה להבין אם לא מקבלים אתיופים כי יש ספק ביהדותם אז אף אחד לא ירצה שגוי יכין אוכל (ככה החרדים חושבים)
אנונימית
טוב מה אתה חופר?
אין לך נתונים משנת 1994 להראות לנו?
שואל השאלה:
חחח אמרת ביי אז תעמדי בזה ואל תתערבי בבקשה והבאתי לך עוד נתונים אבל פשוט אין לך מה להגיד אז התחלת לבכות ולהגיד שזה לא משנה
אנונימית
לא ראיתי או שמעתי על מצבים של מסעדה ואם קרה זה דברים ממש מועטים את צריכה להתייחס לעבודות שיש לרוב שזה מגיע לזה(גן וכו)ולגבי רגשי נחיתות את מדברת כמו מישהי שאף פעם לא הייתה בסיטואציה כזאת שאתה מרגיש פחות שווה בקרב אנשים אז אני לא מצפה ממך להבין
שואל השאלה:
אני הייתי וזה לא קשור ולא משנה את זה שיש אנשים עם רגשי נחיתות(בין אם בצדק ובין אם לא) שתמיד יחשבו שזה בגלל הצבע שלהם גם כשזה לא
אנונימית
כשאתה בסיטואציות שזה קורה לך תמיד אז דבר ראשון יעלה לך שזה כן קשור אז אין טעם להגיד לבן אדם שיש לו רגשי נחיתות שזה כבר נהיה הרגל בשבילו לחוות דברים כאלה
שואל השאלה:
אבל זה מה שזה אתה יודע מה זה רגשי נחיתות בכלל?
ואמרתי בין אם מוצדק ובין אם אם זה קיים כמו שאמרת ואמרתי
אנונימית
לא קראת טוב את מה שרשמתי תקראי שוב,ואת אפשר לשאול מה העדה שלך?
אז מה אם אמרתי ביי? אני אחליט מתי לסיים
אמרתי כבר את מה שיש לי להגיד על הנתונים
וזה באמת לא משנה. איך זה משנה לך משהו? וזה בכלל לא קשור לשאלה ששאלה
היית צריך לפתוח שאלה חדשה...
ממ... אולי ימחקו לך את זה כי עברת על חוקי האתר
שואל השאלה:
זה לא קריטי עכשיו ואתה אמרת שזה נהיה הרגל משמע אז הוא חושב שהוא נחות ואני אמרתי בין אם מוצדק ובין אם לא זה מטומטם לחשוב ככה ולא צריך לעלות לך דבר ראשון בלי קשר מה אסור לא לקבל אתיופים לעבודה מה אסור לעצור אתיופים?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה חוקי אתר ?
תדווחי כמה שבא לך את אולי נעלבת כי אולי יש לך רגשי נחיתות אבל זה לא מזיז לי
וזה כן משנה מה קרה בהתחלה שינה בסוף שהוכחתי אז לא משנה כבר?
שיהיה לך יום נהדר מאחלת לך רק חום ואהבה באמת
אנונימית
שואל השאלה:
ואת לא נחותה אין צורך לחשוב ככה חמודה ❤
אנונימית
אני באמת מנסה להבין את הרמת טמטום שלך את מדברת כאילו כל עצירה של אתיופי זה סתם משהו יש הרבה ניסויים חברתיים שעשו על דברים כאלה ומראים את ההבדלים וזה שהוא חושב שזה נהיה הרגל זאת לא אשמתו זאת אשמתם של אנשים גזענים ולמה לא קריטי את פשוט פותחת פה על אתיופים אבל מדברת כמו רמה מעל פשוט תגידי מה המוצא לפחות
גם לפני שהוכחת זה לא משנה, אבל רציתי שתוכיח
חח אני לא חושבת שאני נחותה, לא נמאס לך להגיד את זה?

רק בריאות3>
שואל השאלה:
מה הקשר לא אשמתו ומה הקשר הסיבה אני ליטרלי אמרתי לך שלא משנה אם זה מוצדק או אם לא
אנונימית
שואל השאלה:
מאחלת לך רק אהבה באמת תעזבי אותי הזויה פונה בלשון זכר בלי הפסקה חחח ואת מרגישה ככה את לא נחותה❤❤❤
אנונימית
טדי אני חושבת שהוא פולני
הוא חושב שהגזע העליון זה הגזע הלבן והוא לא התבייש לומר לי את זה
אני לא מרגישה ככה ואני לא נחותה!
די עם זה
תפסיק להיות זונה ממין זכר
עצם זה שאת אןמרת גם לduchess שהיא לא צריכה להרגיש שהיא נחותה בלי שהיא אמרה שהיא מרגישה ככה זה מסביר לי איזה סוג בן אדם את
שואל השאלה:
את לא נחותה איפה אמרתי???
אמרתי שאולי את מרגישה ככה אז בגלל זה חופרת ואם את מרגישה ככה אז לא את לא נחותה❤
ולא אני לא פולניה בחיים לא אמרתי לך את זה ותפסיקי עם הלשון זער
אנונימית
כן בדוק אשכנזייה או משהו כזה עלאק ממקודם היא רשמה שהיו לה מקרים של גזענות אבל אני מתערב שהיא אחת שמדברת אל אנשים בגזענות
שואל השאלה:
טדי הייזברג אתה רציני???
תראה איך היא מדברת אליי אם זה לא רגשי נחיתות אני לא יודעת מה זה אז
אנונימית
שואל השאלה:
טדי הייזנברג מסביר איזה בן אדם אתה גזען לאשכנזים חחח
ומזלזל בגזענות כאילו לאשכנזים אין גזענות או ליהודים בחול
אנונימית
שואל השאלה:
גזענות זה לא רק לשחורים צא מהסרט
אנונימית
או הפולני לא מחובר
זה מישהו אחר
מה הקשר לאיך שאני מדברת אלייך?
אתה טיפש
אני רואה את מה שהיא רושמת ואין שם שום קשר לרגשי נחיתות זה פשוט הטבע שלך של איך שאת שופטת בני אדם ולפני שאת מחליטה על בן אדם אם יש לו רגשי נחיתות לפחות תקבעי את זה שאת מדברת איתו פנים מול פנים ולא דרך מסך
לא הבנתי איפה הייתי גזען לאשכנזים?
שואל השאלה:
חחח קבעת שאני אשכנזיה שלא עברה בחיים גזענות
אתה מדבר על לשפוט אנשים?
והיא מתמסכנת לי פה שעה תקרא את התשובות
אנונימית
הוא האחד עם רגשי נחיתות טדי
הוא משליך את זה עלינו
ומתי אמרתי שלגזענים אין גזענות?וזאת דיי עובדה גם שאשכנזים הכי גזעניים שזה די עצוב עם כל מה שהם עוברים ועברו
שואל השאלה:
את מדברת במסכנות התמסכנות ועם רגשי נחיתות קולטים את זה
אין לך מה להעלב אולי אני טועה אבל אם כן את לא נחותה❤
אנונימית
קבעתח שאת אשכנזיה כי את מדברת ממקום שזה אף לא קרה לך ולרוב לאשכנזים בארץ אין גזענות(גזענות כמו של אתיופים או מרקואים וכו)ושאני שואל אותך איזה עדה את מנסה להתחמק פשוט
שואל השאלה:
איזה עובדה ? מאיפה הבאת את זה שאשכנזים הכי גזענים וקבעת שאני אשכנזיה לפי הדיבור שלי זה אותו הדבר אז אל תבוא ותדבר על שפיטת אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אמרתי לך שקרו לי מלא מקרים שהרגשתי שונה מתי ששאלת
אנונימית
duchess כן אני יודע והוא גם סתם קובע שאת מרגישה נחותה וטוען למה אתיופים מרגישים נחותים
הוא לא אשכנזי
אני מרגישה את זה
שואל השאלה:
טדי הייזנברג אתה גם התחלת לדבר בלשון זכר חחח ונשבעת שרואים שהיא עם רגשי נחיתות תקרא את התשובות זה כזה שקוף והיא פנתה בלשון זכר כדי לעצבן אז אמרתי בכוונה כל שנייה שהיא עם רגשי נחיתות למרות שזה נכון
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא אשכנזיה
אנונימית
לא צריך להיות עיוור כדי לראות שרוב הגזענים בארץ אלה אשכזנים גם אם הם לא שמים לב לזה אפילו הם פשוט נותנים לך את היחס של השונה ויש הרבה סיפורים על מקרים כאלה שחושבים שאם אתה בשכונה עשירה אז אתה גנב או אם אתה בסופר אז אתה עובד שם למרות שיש הרבה שהם לא ככה
קראתי לך בלשון זכר כי אתה זכר!!
זה בכלל לא קשור לרגשי הנחיתות ש*אין* לי
אוקיי,סליחה.את לא אשכנזייה זה פשוט הרגיש לי ככה שכאילו דיברת ממקום שאת לא מבינה בו ולא באמת אכפת לי באיזה לשון אני פונה כרגע
שואל השאלה:
זה גזענות לחשוב שאני אשכנזיה רק לפי הדיבור אם הייתי אומרת יש לך דיבור אלים אתה אתיופי מה היית חושב ? אז די לשפוט ולשחק לי אותה ואין גזענות רק לשחורים שתדע לך
והגזענות אליכם היא לא מהאשכנזים לרוב האשכנזים אין בעיה איתכם אולי בשנות ה80 הייתה להם עם המזרחים אבל זה עבר ופחת
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך רגשי נחיתות תקראי את כל התשובות שלך כל שנייה מחפשת להתמסכן ולהגיד שאני טועה וכאשר אני שולחת נתונים שותקת ומתחילה להגיד שלא משנה ומנסה לעצבן אותי עם הפנייה בזכר אז אמרתי בכוונה שיש לך רגיש נחיתות למרות שבאמת יש לל
אנונימית
את קוראת את כל מה שאני רושם או מה שנוח לך?רשמתי שחשבתי שאת אשכנזייה בגלל שרשמת ממקום שאת לא מבינה בו וזה שאת חושבת שדיבור אלים זה אתיופי זאת בעיה שלך ולא אמרתי שגזענות זה רק לשחורים זה את אמרת
שואל השאלה:
אני לא חושבת ככה לפי הנתונים האלימות אצלכם גבוהה ולפי הנתונים שלך אנחנו הכי גזענים והנחת שאני אשכנזיה בגלל הדיבור אז אני יכולה באותה מידה להגיד שאתה אתיופי כי אתה אלים
אנונימית
שואל השאלה:
הם**
אנונימית
חחח מתי שתקתי?
אני הלכתי לקרוא את מה ששלחת...
לעומתך שלא טרחת בכלל לקורא את הדברים שאתה שולח כי אם היית קורא לא היית שואל כל שנייה "מדוע?" כמו איזה טמבל

אין לי שום רגשי נחיתות
אפילו תמיד אומרים שאני עפה על עצמי קצת יותר מידי ואני סנובית...
אני ממש לא מרגישה שאני פחות ממישהו בצבע אחר, שתה כוס מים ותתקדם נשמה
די כוסעמק
תעזוב את הנתונים
אתה מסתכל גם על נתונים של עדות אחרות? אתה מפחד מכושים?
שואל השאלה:
ברור שלא תגידי כן יש לי רגשי נחיתות אבל רואים וזה עמוק מידי אצלך תטפלי בזה קחי פסיכולוג משהו זה נורא להרגיש נחותה כי את לא נחותה
אנונימית
מי זה אנחנו?אז את אשכנזיה נכון?ואם את לא אז מה המוצא שלך כי זה נשמע שהעדה שלך היא טהורה וקדושה בישראל
שואל השאלה:
יש לך דיבור אלים
אנונימית
שואל השאלה:
טדי הייזנברג אני תיקנתי לאחר מכן ורשמתי הם* אם לא שמת לב
אנונימית
שואל השאלה:
והדיבור אלים מכוון לשנייה לא לטדי
אנונימית
את יכולה לענות לי בבקשה על השאלה של מאיזה מוצא את שאת פשוט טוענת שאתיופים "אלימים"?
שואל השאלה:
מה זה פשוט טוענת ?
זה עובדה כמו שאמרת שעובדה שאשכנזים גזענים
ואיך זה קשור למוצא שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
ואגב לי יש נתונים שדי מעידים על כך
אנונימית
לא אמרתי שאשכנזים גזענים אמרתי שרובם ככה(בלי קשר לעדה האתיופית)אז בבקשה תפסיקי להכניס לי מילים לפה וזה לא קשור פשוט מעניין אותי לדעת מי זאת שמדברת על בעיות בעדה מסויימת אבל לא אומרת מאיזה מוצא היא(שנראלי שאם תגידי זה יסתור את כל מה שאת אומרת כי העדה שלך לא הכי מקסימה בעולם)
יאללה אם כבר סיפרת לנו שאתה לא אשכנזי, אז תגלה לנו כבר שאתה זכר ואתה אותו אנונימי שכל הזמן מטריל על אתיופים

חחח אני לא מרגישה נחותה! למה שתגיד לי איך אני מרגישה?
לא צריכה שום פסיכולוג, אבל מציעה לך לטפל באובססיה הזאת לאתיופים אלימים טוב?

כי אתה מעצבן!!
אני אפסיק לדבר ככה כשאתה תפסיק להסתכל על נתונים של העדה שלי
כולם באתר שואלים אותי "את מרחובות אוקרית מלאכי?" "את מנתניה?"
מה יהיה? תעזבו את הסטטיסטיקות אנשים!!
אשכרה שאלו אותי אם קוראים לי אביבה כי זה השם הכי נפוץ בקרב בנות העדה
אני ישמח להביא לך נתונים על העדה שלך גם בבקשה אפשר לדעת מה היא?
שואל השאלה:
אני נשבעת לך שאני נקבה לפי מה שבדקתי בפעם האחרונה לא עברתי שינוי מין וזאת שאלה ראשונה שאני שואלת באתר הזה על נתונים בעדה שלכם
אנונימית
נראה שהלכת לאיפשהו את יכולה לענות השאלה ששאלתי?
שואל השאלה:
חצי בולגריה וחצי גרמניה כן אשכנזית אבל זה לא קשור לנושא אתם סתם עם רגשי נחיתות שמחפשים להתמסכן לא מבינה מה אתם רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה סוף סוף תשובה רצינית ולא מתמסכנת או מחפשת להציק
אנונימית
מת ידעתי מהתחלה שאת אשכנזייה וניסית להוציא אותי גזען שמח להודיע לך שרק ממה שרשמת עכשיו אתם סתם עם רגשי נחיתות... את בעצמך גזענית לאתיופים פשוט ואת בטח גם לא מכירה או דיברת עם אתיופים יום טוב ושמח שהצלחתי לגרום לך להפסיק לשקר
אני בוכה מצחוק רציני את עכשיו אומרת תשובה רצינית למישהו שמגיב בצורה מגעילה את הפרצוף האמיתי של האשכנזים שדיברתי עליהם ומזל שלא כולם כמוך
שואל השאלה:
איך גזענית כי אמרתי שאתם עם רגשי נחיתות?
כי אתם ליטרלי כן תקרא את התשובות שלכם תגיד לי אתה רציני
ואני מכירה אתיופים אבל לא מתמסכנים ובטח ובטח שלא אלימים השאלה באמת סיקרנה אותי כי עלה דיון בשולחן שישי וגם דיברו על פשע אצל הערבים ואצל האתיופים
אנונימית
ואת בתור גרמנית מה שהעם שלך עשה ליהודים ולאנושות לא יודע בכלל איך פתחת את הפה עדיף להיות פושע מאשר להיות מהמדינה שלך
שואל השאלה:
טדי הייזנברג כן הוא היחיד שענה תשובה רצינית
מה אתה רוצה ?
אנונימית
גרמניה*
שואל השאלה:
עכשיו מתחיל גזענות על גרמנים אני מתהה
יש הבדל בין נאצים לגרמנים ילדון
אנונימית
לא הוא לא,הוא פשוט היחידי שענה את מה שרצית לשמוע
שואל השאלה:
וזו הדוגמה לרגשי נחיתות קלאסית
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רציתי לשמוע את זה באמת רציתי לדעת למה והוא ענה תשובה רצינית קיבל פרח מה הבעיה פה ?
וכמובן שלא כולם ככה אבל הפושעים ממוצא אתיופי בטח ככה
אנונימית
העקיר ניסית להגיד ממקודם שאת לא אשכנזיה ושאני גזען שאני חושב ככה אבל את רק הוצאת את עצמך מביכה ברמות רשמת שחווית גזענות אבל אני בטוח שאת היחידה שהייתה גזענית לאנשים יום טוב וduchess ברור שאין לך רגשי נחיתות היא פשוט ממורמרת
שואל השאלה:
אני נשבעת שיש לה רגשי נחיתות וכמעט בטוחה שגם לך ואני חוויתי גזענות ואנטישמיות
אתה יודע גזענות זה לא רק לשחורים?? כן תהיה מופתע אבל כן
אנונימית
ברור ברור עכשיו את/ה סתם מדבר/ת בצורה מגעילה כי סתרתי אותך ואומר/ת שיש לי רגשי נחיתות תהיי לפחות גאה שאת אשכנזייה במקום לנסות לשקר שאת לא מקווה שאהיה לך המשך יום נעים אני לעומתך שמרתי על דיבור נקי
אני יודע ואת זאת שרשמת על אתיופים בהתחלה אז מן הסתם שהנושא יהיה על שחורים אז למה את מתלוננת ורושמת "גזענות זה לא רק לשחורים" מה שידוע לי אבל לא לך
ומרוב שאת/ה את שקרן/ית אני אפילו לא יכול לדעת אם זה בן או בת מי שאני מדבר איתו/ה
שואל השאלה:
בת ואני כולה אמרתי שאני לא אציין את העדה שלי כי תתחילו עם הגזענות וידעתי והנה זה קרה
ואתה יכול להגיד כמה שבא לך שאין לך רגשי נחיתות אבל כן יש לך עמוד בפנים אתה יודע את זה
ויום נהדר
אנונימית
ליברלי משהו
מה לעזאזל אתה יודע על התרבות האתיופית?!?
טדי חיים שלי
אתה לא מבין שהוא גבר? והוא בכלל לא אשכנזי
אני מת duchess תראי איך הוא מדבר פתאום אחרי שחשפתי שהוא אשכנזי נשבע הוא כבר מתוסכל הוא גם חוזר על עצמו
שואל השאלה עשית לי תיום תודה רבה אנשים כמוך גורמים לי לתחושה של כיף אחרי שהם מתחילים לדבר על "שפה אלימה" ומדברים ככה שנייה אחרי,רגשי נחיתות עלאק תמצא משהו חדש להגיד במקום לזרוק את זה כל שנייה שאין לך מה להגיד
הוא כמו תקליט שבור
מה "???" ?
הוא רשם עכשיו שהוא חצי גרמני וחצי בולגרי משהו כזה..אם הוא משקר מה העדה שלו?כי אני יודע שהוא לא יגיד תאמיתי
שואל השאלה:
איפה שפה אלימה ? אני מאחלת לכם יום נהדר אתם מדברים באלימות
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני לא אשכנזיה ואני לא בת אני גבר ולא אשכנזיה סבבה לכם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר מדוע וענה על התשובה למה את מתעצבנת וזה בתרבות שלכם מזל שלא כולם אבל לפי הנתונים ככה זה נראה
אנונימית
את יכול להגיד לי איפה דיברתי באלימות?שנייה אחרי שרשמת תמוצא שלך התחלת לדבר מסריח אז תסתכל קצת לפחות במקום להיות ממורמר על אתיופים בסטיפס
שוב פעם אתה משקר לגבי המוצא שלך?כבר פעם שנייה...אולי ככה זה התרבות של המוצא האמיתי שלך?לשקר תמיד
"התרבות שלהם ושל ההורים שלהם הם יותר מפרי חוק"
ליברלי, תענה לי- מה אתה יודע בכלל על התרבות האתיופית?
אנחנו לרוב אנשים נעימים, רגועים וחברותיים, לא מחפשים צרות
ולשואל השאלה מה הנתונים של המוצא שלך?
"הוא אמר מדוע וענה על התשובה"
לא, הוא כתב משהו לא נכון
לך תקרא את כל הכתבות ששלחת לי מקודם ואתה תקבל תשובות שלשאלות שלך
אתיופים לא מתנהגים ככה בגלל התרבות האתיופית
בחיים לא שמעתי כאלה bs!
עזבי אותם אני מתערב שהם אף פעם לא פגשו אתיופי הם לא יודעים שום דבר על העם או על התרבות
אתה לא יודע שום דבר על הרוב
אתה בכלל לא קשור לעדה או מכיר רבע ממנה, אז אין סיבה שתענה על השאלה הזאת
שואל השאלה:
"אנשים נעימים רגועים וחברותיים שלא מחפשים צרות"
הנתונים אומרים אחרת חיים
אנונימית
שואל השאלה:
מורת לו לענות זאת השאלה ושאלתי למה הוא סיפק לי תשובה תודה לו זהו נגמר
אנונימית
פגשת פעם אתיופי לפני שאתה מדבר על נתונים?אתה יכול לתקשר עם אתיופי אל תדאג הוא לא יתקוף אותך
זה לא שהוא סיפק לך תשובה הוא סיפק לך את מה שרצית לשמוע אז די כבר עם התירוצים שלך ותשלח לפה נתונים של המוצא המדהים שלך שנראה במקום לסנן
כן, אבל הנתונים אומרים שזה בגלל התרבות האתיופית? או בגלל החינוך של ההורים?
כי אני אומרת לך שזה לא!
שואל השאלה:
אני צריכה לפגוש אתיופים בשביל לדבר על נתונים שהם עובדות ? אתה יודע מה זה נתונים בכלל? וכן אני מכירה אתיופים והם באמת התכונות שציינתם אבל מדברים בכללי על העדה והפשע אצלכם גבוה ואולי בגלל הסיבות שהוא אמר אין לדעת ככל הנראה כן
אנונימית
ליברלי, כנראה שלא פגשת מספיק או שאתה משקר
שואל השאלה:
מאיפה אלימות ופשע בדרך כלל ? כי רואים במשפחה בחינוך בתרבות ככה זה גם אצל המזרחים (לפי הנתונים)
אנונימית
אתה עדיין רושם בלשון נקבה לא השפלת את עצמך מספיק?ובנתונים אף פעם לא היה רשום על החינוך או על משהו כזה כמו שduchess רשמה
שואל השאלה:
ולא כולם אבל רובם ככה רואים את המשפחה שלכם שותים מלא מתחילים גם וככה פשע ועכשיו אל תגידי שלא כי אתם כן אוהבים לשתות הרבה (לפי מה שאני רואה) למשל בבר מצווה פעם של ידיד שלי היו מלא בירות כולם היו שיכורים כל אחד 10 בירות
אנונימית
שואל השאלה:
טדי הייזנברג למה אתה חושב שאני זכר ? חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ליברלי קונסראטיב עזוב הם מהמתמסכנים אל תדבר איתם בפרטי אפילו ממליצה לך לעזוב
אנונימית
ההוא שמשקר לגבי המוצא שלו והמין כל פעם ביום שיהיה לך אומץ בכלל להגיד מה המוצא שלך אז יהיה לך את האומץ אולי גם לנסות להבין תתרבות או לדבר עם אתיופי
למה אני חושב שאתה זכר?אולי כי רשמת שאתה שיקרת ואתה לא באמת אשכנזי וגם לא בת
שואל השאלה:
רשמתי את זה כי אתם אמרתם אני ליטרלי אמרתי סבבה לכם? אתה באמת דפוק נשבעת
אנונימית
אני באמת חייב להבין איך שתייה קשורה לפשע אבל נזרום עם ההבנה שלך
שואל השאלה:
טדי הייזנברג נשבעת אני אשכנזיה ונקבה היא סתם חופרת לא הבנתי מה היא רוצה
אנונימית
מה הקשר מזרחים? אנחנו מדברים כאן על אתיופים!
ואתיופים צעירים ממש לא אלימים כי ההורים שלהם חינכו אותם ככה או כי זו התרבות שלנו...
אם אתם לא מכירים את התרבות והמנטליות, אל תגידו שטויות!
אני כבר ממזמן לא מאמין לך ובמקום לנסות להתחמק כל הזמן מהשאלה שלי אולי תענה
שואל השאלה:
איפה אמרתי דבר כזה אין לך הבנת הנקרא כאילו אני הגבתי למה שהוא רשם לפני
אנונימית
ליברלי, תפסיק לחפור
שואלת השאלה לא תפנה אליך בפרטי כי הוא גבר והוא לא רוצה שנגלה את זה...
שואל השאלה:
התרבות שלכם זה לשתות מלא הילדים מאמצים את זה גם(לא כולםם) ואז מתחילים לשתות יותר מידי בגיל קטן מגיע גם לפשע
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני גבר ואני משקרת טוב לך אמאלה איזה חופרת
אנונימית
אז אם את באמת אשכנזיה למה ניסית להוציא אותי גזען שחשבתי וצדקתי שאת אחת כזאת ואמרת שיש לי רגשי נחיתות בגלל ובסוף גם צדקתי וגם את מייצגת את הצד של האשכנזים שדיברתי עליו
אסור להנות באירועים? מה זה קשור שהם שותים?
זה לא אומר שהם אלכוהליסטים וזה לא אומר שההורים דוחפים לילדים שלהם בירות מגיל 12... ההפך! ההורים ממש מתנגדים לזה
זה מגיע לפשע כי הם גרים בשכונות פשע או שהם מושפעים מפושעים אחרים
די להוציא אותנו ברברים רעים
אוקיי "התרבות שלנו היא לשתות הרבה" עכשיו שלחי לי נתון של זה כמו של כל הנתונים ששלחת ממקודם
שואל השאלה:
רוב האתיופים שותים ומעשנים בגיל קטן כבר איך זה הגיוני ? אם ממש מתנגדים לזה
אנונימית
ליברלי ממש לא מדוייק!
הוא זכר והוא שקרן
כי הילדים עושים את זה מאחורי הגב של ההורים
שואל השאלה:
טדי הייזנברג תשלח לי נצון שרוב האשכנזים גזענים
אנונימית
ליברל עזוב אי אפשר להאמין לו או לה אין לך טעם לחכות שהוא או היא יפנה אלייך בפרטי
שואל השאלה:
מאחורי הגב? נו אני ראיתי בברי מצווה איך הילדים שותים מול המבוגרים נשבעת
אנונימית
אוקיי תשלחי לי קודם במקום לנסות להתחמק ממה שבקשתי
שואל השאלה:
ליברלי אני נקבה ואשכנזיה הם חושבים שאני משקרת את האמת עוד לא הבנתי למה הם חושבים ככה אבל בסדר
אנונימית
את זאת שמסתמכת על נתונים מלפני כמה שנים לא אני
אפילו ליברלי לא יכול להאמין לך
ילדים בני כמה?
ילדים שההורים שלהם כבר גילו שהם שותים וילדים ששותים בשושו כל האירוע
שואל השאלה:
חחח בהתחלה אמרתם ככה וכשהבאתי נתונים בכיתם והתחלתם להתמסכן אמאלה אתם יצורים
אנונימית
שואל השאלה:
ילדים נערים נו תפסיקי לשקר ולהוציא אתכם נפלאים אם הם כל כך מתנגדים לזה זה לא היה קורה אצל אשכנזים זה לא קורה מלא
אצל מזרחים ואצלכם כן קורה
אנונימית
אני לא אמרתי כלום על הנתונים כי לא הייתי בשיח שלכם על הנתונים אז תפסיק כבר לחרטט ולהגיד דברים לא קשורים עכשיו תשלח נתון שהתרבות שלנו היא לשתות כי ממקודם הסתמכת על זה
שואל השאלה:
פשוט אין לי מה לדבר איתך על מה אתה רוצה ?
אתה בטח חבר שלה ומתחזה סתם בשביל שהיא תדע מי אני היצורה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
אתה דפוק טדי הייזנברג
אנונימית
אפשר להבין מה הקשר עכשיו למזרחים?
שואל השאלה:
אתה בטוח שאתה 21
אנונימית
התייאשתי וזה לא קורה הרבה
ביוש
שואל השאלה:
כי אני מסבירה שאצל מזרחים זה התרבות וגם אצלכם ואצלנו זה לא ובגלל זה פחות קורה מה אין לך הבנת הנקרא
אנונימית
כן ברור "אני מכיר אותה פשוט תגיד שאין לך מה לרשום למה שאני רושם לך
באמת גבר שיהיה לך יום טוב ומקווה שתפסיק לשפוט אנשים שאתה לא מכיר ולעשות השוואות בין אשכנזים למזרחים להית'
לא אני לא 21 רשמתי סתם את הגיל הזה כי לא תיכננתי להיות בסטיפס בשביל דברים כאלה יום טוב רק ה' יכול לעזור לך
שמח שהבנת ליברל
שואל השאלה:
ידעתי שאתה לא 21 חחח מתחזה ומשקר על הגיל ומדבר על שקרים
ולא אני לא גבר
אנונימית
ידעתי!!!!
חח רשמתי לך שאני לא מעוניין בזה סתם רשמתי כי חשבתי שזה אמור להיות לגילאים גדולים יותר והייתי צריך לחפש פה משהו אני הרבה יותר קטן מהגיל הזה ולא מחפש פה אנשים כמוך יום טוב
שואל השאלה:
מה ידעת אני צחקתי נשבעת אני אישה וואי
אנונימית
שואל השאלה:
יום נהדר רק אהבה וחום
אנונימית
כי כשהאתיופים הבנים מתנהגים כמו מזרחים זה מה שקורה ברברים וחוליגנים מבחינתי הם לא אתיופים כל אלה שמציקים לשוטר ואז בוכים. מה גם שהם משפיעים לרעה על בנות העדה שהן דווקא כשרוניות וברות מזל שיכולות להצליח.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שום דבר להסתיר אבל אני יודעת שהם שלחו אותך וסתם ידווחו וכו אז לא אפנה בפרטי אבל תמשיך לחשוב ככה לא מזיז לי לול
אנונימית
וואט דה פאק?
למה נתת לאנונימית פרח? לול
כי זו אוכלוסייה ענייה ועוני מוביל לפשע כך שיש יותר סיכוי שיבצעו חיפוש על בן אדם שמשערים שהוא עני כי יש יותר סיכוי שזה נכון
כך שזה יוצא שיש יותר בדיקה על אתיופים ביחס להרבה אוכלוסיות
וגזענות כלפי שחורים זה דבר מוכר אז המסכנה מובילה לזה שזה מתוך גזענות מה שלדעתי שטויות
כל אוכלוסייה חדשה שהגיע לישראל קיבלה יחס כזה (ובצדק) אין שום סיבה שזה יפסיק רק בגלל שהם שחורים
מסקנה*^
לקבל יחס כזה זה דבר לא מוצדק
גם אנשים עשירים ולבנים יכולים להיות פדופילים, גנבים ורוצחים... זה אומר שבגלל שאותם אנשים הם עשירים והם לא שחורים הם צריכים לקבל יחס יפה ומכבד? זה מה שאת בעצם אומרת?

להתייחס אל כל נער אתיופי כמו אל פושע לא יפתור שום דבר
אני רציתי להפסיק להגיב אבל שתדעי שושי שהרמת טמטום שלך זה וואו את שופטת בן אדם לפי הכסף שלו ומחליטה לפי זה אם הוא פושע או לא?ואני לא מתכוון עכשיו לענות לך רציתי להמנע מלרשום פה שוב אבל הרמת טמטום במה שרשמת זה שיא
כי רוב האתיופים בארץ גרים בעוני בשכונות מצוקה.
עוני מוביל לפשיעה ופשיעה מובילה לעוד עוני, זאת לוגיקה מאוד מאוד ברורה.
היחס כלפי כהי עור בישראל לא גרוע כמו בארהב למשל, אבל הוא עדיין רחוק מלהיות טוב. אין טעם להכחיש את זה.

אה, ודי ברור מהשאלה שלך שאת גזענית.
מי שאומר "אני לא גזען, אבל..." הוא גזען