8 תשובות
אפשר אבל אל תעשו את זה זה לא טוב לה
שואל השאלה:
מה זה לא טןב לה?
זה חוסך הרבה מחלות בעתיד שיהיו לה
מה זה לא טןב לה?
זה חוסך הרבה מחלות בעתיד שיהיו לה
אנונימית
כן וזה מומלץ. כל וטרינר מעדיף משהו אחד אז תדברו עם הוטרינר...
בת כמה היא? ואפשר להתייעץ עם הוטרינר
בדרך כלל לא מעקרים לפני קבלת המחזור הראשון של הכלבות. מעקרים לאחר המחזור הראשון, ולא בתקופת הגורות
^ לא נכון. תלוי בגיל הכלבה. אם היא מעל גיל חצי שנה, אין בעיה לעקר אותה גם אם היא לא קיבלה יחום ראשון.
את טועה, מעקרים כלבות לאחר המחזור הראשון. זה יותר בריא ובטוח.
יש המון דעות לגבי זה. אני קראתי המון על זה בעברית ובאנגלית וגם שאלתי כמה וכמה וטרינרים. אם מעקרים לפני הייחום הראשון, זה מונע סרטן ומחלות עתידיות. אם מעקרים אחרי, זה לא מונע את כל המחלות. אין לנו סיבה להתווכח על זה פה כי כל וטרינר יגיד משהו אחר והוא יעשה את מה שהוא חושב לנכון.
באותו הנושא: