7 תשובות
לא ענו לי לברכה אבל טל מוסרי עונה בלי קשר ויש לי ברכה מיוטיוב שמצאתי של טום הולנד , אז עם אתה תהיה בן 14 יש איכות טובה ועם לא אז יש איכות פחות טובה אבל עדיין שומעים מה הוא אומר
אנונימית
אף ליטלי אחד :(
האמת שפעם כשביקשתי ברכה מדניאלה דואק לאחותי ואני פשוט שכחתי לכתוב איך קוראים לאחותי
אז היא ענתה אחרי שבועיים "איך קוראים לה" ומאז היא לא אמרה כלום
יעל ארד
פעם שאלתי את השחקנים של מארוול ליומולדת של ילד והם לא ענו לי אבל זאת הייתה חוויה
ענה לי עברי לידר