5 תשובות
חברים?

אז את אומרת "יא פחי זבל תפסיקו להתקשרר"
בדיוק כמו שכתבתי.
אופציה 1- לומר
אופציה 2- לסנן ולשלוח הודעה
תאמרי להם שאת בן אדם עסוק
וזה למה את לא עונה הרבה
פשוט תגידי להם. אותי למשל מעצבן כשאנשים מסויימים מתקשרים אלי בווידאו סתם באמצע היום, אז אני אמרתי להם "ואיי אני לא אוהבת גשמתקשרים אלי בווידאו כי הצלצול מפריע"(בכוונה לא כיוונתי את זה לאדם ספציפי כדי שלא יעלבו).
נשבעת אותו הדבר אני שונאת שמתקשרים ליטרלי מה הבעיה לכתוב בוואצפ בכל מקרה אני פשוט לא עונה