3 תשובות
שואל השאלה:
אני בקושי שכחתי להוסיף אני בקושי מכירה אותו והוא שכבה מעליי
אנונימית
אמ אם את מתביישת פנים אל פנים אז תשלחי לו הודעה תרשמי לו שאת מחבבת/אוהבת אותו משהו כזה אני די גרועה בזה אז
תחפשי הזדמנות להתחיל שיחה