12 תשובות
שואל השאלה:
***מתישהו
אנונימי
למה שתקרא לילדים הצטברות של תאים
KMP
שואל השאלה:
כי למה לא??
אנונימי
כי זה בן אדם חי בדיוק כמוך מה נסגר
KMP
שואל השאלה:
נו, בסדר. כולנו הצטברות של תאים. אין בזה בושה.
אנונימי
לא נראה לי אבל נראה מה יהיה
אולי (אם) אגיע לגיל 30 אקבל סיבוב וארצה לגדל תאים
שואל השאלה:
לול
אנונימי
היית פשוט כותב ילד. לא כזה קשה.. וכן
^^אין דבר כזה נשמה הכל תגובות כימיות במוח
חוץ מזה שהוא לא היה רציני :/
לא, אני לא אוהבת אותם
^^^תמשיך לחשוב ככה תגיע רחוק.
אין לי כוח להתווכח איתך על זה פשוט תחשוב מה שבא לך למרות שזה לא נכון זה רק כדי לתת לך חופש ממצוות
ההבדל בין אדם להצטברות של תאים הוא נשמה. אם אתה אוהב הצטברויות גדלות תשתול שרך בחלון.