12 תשובות
שואל השאלה:
***מתישהו
***מתישהו
אנונימי
למה שתקרא לילדים הצטברות של תאים
שואל השאלה:
כי למה לא??
כי למה לא??
אנונימי
כי זה בן אדם חי בדיוק כמוך מה נסגר
שואל השאלה:
נו, בסדר. כולנו הצטברות של תאים. אין בזה בושה.
נו, בסדר. כולנו הצטברות של תאים. אין בזה בושה.
אנונימי
לא נראה לי אבל נראה מה יהיה
אולי (אם) אגיע לגיל 30 אקבל סיבוב וארצה לגדל תאים
אולי (אם) אגיע לגיל 30 אקבל סיבוב וארצה לגדל תאים
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימי
היית פשוט כותב ילד. לא כזה קשה.. וכן
^^אין דבר כזה נשמה הכל תגובות כימיות במוח
חוץ מזה שהוא לא היה רציני :/
חוץ מזה שהוא לא היה רציני :/
לא, אני לא אוהבת אותם
^^^תמשיך לחשוב ככה תגיע רחוק.
אין לי כוח להתווכח איתך על זה פשוט תחשוב מה שבא לך למרות שזה לא נכון זה רק כדי לתת לך חופש ממצוות
אין לי כוח להתווכח איתך על זה פשוט תחשוב מה שבא לך למרות שזה לא נכון זה רק כדי לתת לך חופש ממצוות
ההבדל בין אדם להצטברות של תאים הוא נשמה. אם אתה אוהב הצטברויות גדלות תשתול שרך בחלון.
באותו הנושא: