9 תשובות
כן כי אם הם פוגעים בי אני לא צריכה אותם בחיים שלי
כן
בעיקרון זה מה שקרה לי חוץ מהפרעות אכילה.
ברגע שאני אוכל אני אנתק איתם קשר
אני לא מסוגל להיות ליידם
ברגע שאני אוכל אני אנתק איתם קשר
אני לא מסוגל להיות ליידם
אנונימי
כן כי הם פוגעים בי ואני יותר בן אדם של לבד אז לא אכפת לי.
אממ תראה הם בכל זאת המשפחה שלי אני אישית ניתקתי קשר עם אמא שלי למשך זמן די ארוך ואני כן הצטערתי למרות שהיחסים שלי איתה כרגע לא וואו עדיין זה עדיף לנסות לעבוד על דברים אבל זה ברור שתלוי מה קרה. ואיך אתה מרגיש.
כנראה שכן
כן.
כן
הם לא שווים אותי שאני אהיה איתם בקשר
אחרי שסוג של דפקו לי אותם
הם לא שווים אותי שאני אהיה איתם בקשר
אחרי שסוג של דפקו לי אותם
באותו הנושא: