54 תשובות
את האמת שאני לא יודעת אבל אני לא חושבת שהיא ניסתה באמת לעשות רע או לגרום רע למישהו כי זה כולה טיקטוק, אבל היא כן הייתה צריכה לרשום שהיא לא מנסה לפגוע באף אחד או משהו.
זה בצחוק. זה טרנד כזה
שואל השאלה:
הלו ביצ'יז- זה טרנד לא מצחיק אז
הלו ביצ'יז- זה טרנד לא מצחיק אז
אנונימי
זה לא יפה ולא מכבד בסופו שלדבר ישלך אמא את לא צריכה לגרום לאנשים להרגיש רע בשביל לקבל צומי וגם אם זה טרנד מפגר בטיקטוק כאילו תנו לי טרנד או אתגר אחד שהוא לא היה מפגר בטיקטוק(חשוב לציין שאין לי טיקטוק כי זה מסוכן שאין לך שליטה על התכנים שאתה רואה)
לא צריך לקחת כל דבר קשה, אין פה שום דבר פוגע
אמלה אני מתה זה מושלם
זה הולך לשמורים
זה הולך לשמורים
אני מצטערת לגבי אחים שלך, ולגבי מה שהם עברו וכל מי שבסיטואציה הזאת.
יש הרבה אנשים שזה פשוט הומור בשבילם,
היא פשןו לקחה את המקרה של האווטאר והרחיבה אותו ממש
זה אמור להיות משעשע וכל סרטון אפשר לקחת בצחוק או לא.
אין לך מה לבכות, העיקר שעכשיו אחים שלך לא עוברים את זה וזה מה שחשוב
יש הרבה אנשים שזה פשוט הומור בשבילם,
היא פשןו לקחה את המקרה של האווטאר והרחיבה אותו ממש
זה אמור להיות משעשע וכל סרטון אפשר לקחת בצחוק או לא.
אין לך מה לבכות, העיקר שעכשיו אחים שלך לא עוברים את זה וזה מה שחשוב
האמת זה כן הצחיק. אם לא הבנתם היא דיברה על אווטר כשף האוויר האחרון. ליטרלי צוקו והסיפור שלו.
ולשאלה, כן זה יותר מבסדר.
ולשאלה, כן זה יותר מבסדר.
מה נסגר איתה?? זה דבר עצוב מאוד שהיא פשוט עושה ממנו צחוק ומזלזלת בזה שיש ילדים שזה באמת קורה להם.. לא מצחיק בכלל
בהתחלה באתי להבין למה הסרטון פוגע בך
בהחלט דבר קשה
רגע הסרטון פוגעני או שהיא עברה את זה לא הבנתי...
בהחלט דבר קשה
רגע הסרטון פוגעני או שהיא עברה את זה לא הבנתי...
^ היא לא עברה את זה באמת תראה את המשפטים האחרונים
נשאר לי צלקת, אז הלכתי לעזור לאווטר לנצח את אבא שלי..
נשאר לי צלקת, אז הלכתי לעזור לאווטר לנצח את אבא שלי..
לא הבנתי כל כך את הסירטון ומה עצוב.. מישהו יכול להסביר לי?
אנונימית
^ יש ילדים שבאמת עוברים התעללות והיא פשוט עשתה מזה צחוק
^ לא קשור. זה סיפור מאווטר. אתם לא יכולים שהיא עשתה צחוק על התעללות, היא עשתה צחוק על אווטר. אתם מגזימים.
בסך הכל אווטאר לא צריך לעשות מזה כזה סיפור גדול למרות שהיא הייתה יכולה לעשות את זה בדרך מכבדת אני מסכים איתכם
^ בסדר אז שלפחות תכתוב שזה בצחוק ושהיא לא התכוונה לפגוע בילדים שכן עוברים התעללות
כן. תפסיקו להיות כל כך רגישים זה רק בדיחה
אנונימית
היא לא צריכה לשים.
לא אשמתה שאנשים ככ ריגשי היום, לא מבינה אפילו איפה הזלזול בילדים שעוברים התעללות, ממש מסכנים
לא אשמתה שאנשים ככ ריגשי היום, לא מבינה אפילו איפה הזלזול בילדים שעוברים התעללות, ממש מסכנים
אנונימית
אחותי זה כולה סרטון וגם די מצחיק אז די לא צריך להיות רגשניים
"בסדר אז שלפחות תכתוב שזה בצחוק ושהיא לא התכוונה לפגוע בילדים שכן עוברים התעללות" - לא רשמה כלום על התעללות שלא קשורה לאווטר. היא לא צריכה.
באתי לתת לה סטירה זה פשוט לא מצחיק
"באתי לתת לה סטירה זה פשוט לא מצחיק" - הומור זה דבר יחסי.
זה לא מצחיק
זה באמת לא מצחיק
חחח
מה יש לך זה הסיפור של צוקו מאווטאר...
מה יש לך זה הסיפור של צוקו מאווטאר...
אנונימית
פחח נו באמת
^ אסור לבקש פרחים באתר גם אם הוא יתן לך הנאמנים ימחקו לך את הפרח יורידו לך נקודות אמינות..
זה הסיפור של צוקו מאווטאר אין מה לקחת קשה זה הכל בהומור
זה נוראי, זה מגיע מחוסר רגישות של א/נשים לאחרים/ות לרמה של לצחוק על אלימות למוות של אחרים/ות
זה כולה סרטון שכולו הומור
פשוט תצחקו למה לקחת ברצינות
פשוט תצחקו למה לקחת ברצינות
זה לא בסדר לצחוק על טראומות של אחרים, מי שחושב שזה בסדר כי בצחוק הוא טיפש
יש פה משהו שהרבה לא מבינים,
נכון; היא השתמשה בהומור, אבל לא אחד על אנשים שעברו דבר כזה או אחר. היא "צחקה" על הטרנד ולקחה סיפור של צוקו (אווטאר). אני יותר מבטוחה שהיא לא התכוונה לפגוע באף אחד ובעיני זה סרטון באמת מקורי. אנשים לפעמים מחפשים "לבטל" אנשים אחרים, מחפשים סיבות לשנוא- לכעוס וזה באמת שגוי בעיני.
נכון; היא השתמשה בהומור, אבל לא אחד על אנשים שעברו דבר כזה או אחר. היא "צחקה" על הטרנד ולקחה סיפור של צוקו (אווטאר). אני יותר מבטוחה שהיא לא התכוונה לפגוע באף אחד ובעיני זה סרטון באמת מקורי. אנשים לפעמים מחפשים "לבטל" אנשים אחרים, מחפשים סיבות לשנוא- לכעוס וזה באמת שגוי בעיני.
האמת אותי זה ממש הצחיק אפילו שבהתחלה כמעט בכיתי. אולי היא הייתה צריכה לשים איזשהו טריגר כדי שלא יפגע באנשים שקשה להם עם הנושא הזה
מה אתם מגזימים היא סך הכל עשתה טרנד. זה לא אמור לפגוע באף אחד. זה פאקינג סדרת טלויזיה.
כן אבל יש ילדים שבאמת עברו התעללות וזה שהיא עושה מזה צחוק זה ממש לא מכבד^^
זה סדרת טלויזיה. ועשו על זה טרנד בטיקטוק, חלאס להיות ריגשי ולהעלב מכל דבר
אמאלה איזה מגזימים אתם כולה בדיחה תלמדו לצחוק
איזה פתיתי שלג אתם היהא דיברה על האווטאר סדרה ממצויירת היא כאילו מספרת את הסיפור של צוקו
מה תלכו עכשיו לתבוע את ניקולודיאון?
בוהוו זה לא פייר שהדמויות שלכם עוברות התעללות זה פוגע ביי
התעללות זה קיים וזה מעלה מודעות במיוחד בסדרות מצויירות אז די להיות כאלה חלשים
מה תלכו עכשיו לתבוע את ניקולודיאון?
בוהוו זה לא פייר שהדמויות שלכם עוברות התעללות זה פוגע ביי
התעללות זה קיים וזה מעלה מודעות במיוחד בסדרות מצויירות אז די להיות כאלה חלשים
לא כועסים פה על זה כועסים על זה שהיא עשתה מזה צחוק בזמן שיש אנשים שבאמת עוברים את זה^
אבל זה טרנד כולם עשו את זה חלאס עם הריגשי הזה
תגידו אתם אמיתיים לאן לקחתם את זה
זו סדרה מצויירת
היא סיפרה סיפור של דמות
מותר לעשות צחוק מסיפורים של דמויות לא אמיתיות
כשאבא שלך יעשה עלייך כשפות אש וישרוף לך את הפנים תדבר איתי
היא סיפרה סיפור של דמות
מותר לעשות צחוק מסיפורים של דמויות לא אמיתיות
כשאבא שלך יעשה עלייך כשפות אש וישרוף לך את הפנים תדבר איתי
מהזה משנה אם זה טרנד או לא זה עדיין לא בסדר לצחוק על טראומות כאלה בזמן שיש אנשים שגם עברו את זה^^
אף אחד לא עבר את החרא הזה
ולא צריך טריגר ווארנינג בשביל המילה "אלימות" זה הדבר היחיד שהיא אמרה שם
איזה בכיינים הדור הזה נהיה
"אוי אוי שמעתי את המילה אלימות זהו אני גוסס מה זה למה לא שמו לי אזהרת טריגר"
ולא צריך טריגר ווארנינג בשביל המילה "אלימות" זה הדבר היחיד שהיא אמרה שם
איזה בכיינים הדור הזה נהיה
"אוי אוי שמעתי את המילה אלימות זהו אני גוסס מה זה למה לא שמו לי אזהרת טריגר"
תצחקו על סיפורים של דמויות מצוירות כמה שבאלכם אבל כשזה מגיע לדברים כאלה לדברים שבאמת לאנשים גם יש טראומות מזה זה מגעיל לעשות מזה צחוקים^^^
תראי לי בן אדם אחד שאבא שלו שרף לו את הפנים עם כשפות אש
היא לא דיברה פה על לשרוף פנים עם כשפות אש היא דיברה פה על אלימות מאבא שלה^
אבל אם היית מכירה את הסיפור
היית יודעת שלא הייתה שום אלימות
הם נלחמו והוא שרף לו את הפנים אז הוא הלך לגור אצל דוד שלו אירו
זה שהיא מפגרת שלא יודעת לספר סיפור ורוצה להראות מגניבה שהיא מכירה את האווטאר זה משהו אחר
חוץ מזה מה אנחנו נתנהג כאילו אין אלימות בעולם? מישהו פה מפרכס עם דמעות כי היא אמרה את המילה "אלימות"?
"וואי כמעט בכיתי" ממה יש לבכות כל אחד במדיה המחורבנת הזאת יכול גם לשקר בשביל צומי
היית יודעת שלא הייתה שום אלימות
הם נלחמו והוא שרף לו את הפנים אז הוא הלך לגור אצל דוד שלו אירו
זה שהיא מפגרת שלא יודעת לספר סיפור ורוצה להראות מגניבה שהיא מכירה את האווטאר זה משהו אחר
חוץ מזה מה אנחנו נתנהג כאילו אין אלימות בעולם? מישהו פה מפרכס עם דמעות כי היא אמרה את המילה "אלימות"?
"וואי כמעט בכיתי" ממה יש לבכות כל אחד במדיה המחורבנת הזאת יכול גם לשקר בשביל צומי
לא אכפת לי מהסיפור אכפת לי מזה שהיא עשתה צחוק מזה בזמן שיש אנשים שבאמת עוברים התעללות מאבא שלהם, לא חייב את אותה טראומה, זה שהיא עושה מזה צחוק בזמן שיש באמת אהשים שעוברים התעללות מאבא שלהם זה ממש חרא^
את ראש בקיר וחוזרת על אותו דבר מלא פעמים
היא לא עשתה מזה צחוק כי זה לא היה הנושא
זה שהיא סיפרה סיפור שדומה לזה לא אומר שזה פוגע
די יש אלימות בעולם מה אנחנו הולכים להתנהג כאילו הכל טוב?
את סתם רגישה, כולכם רגישים
היא לא עשתה מזה צחוק כי זה לא היה הנושא
זה שהיא סיפרה סיפור שדומה לזה לא אומר שזה פוגע
די יש אלימות בעולם מה אנחנו הולכים להתנהג כאילו הכל טוב?
את סתם רגישה, כולכם רגישים
נכון יש אלימות בעולם, לעשות מזה צחוק זה לא בסדר...
וחזרתי על אותו דבר כי את חזרת על אותו דבר,^
וחזרתי על אותו דבר כי את חזרת על אותו דבר,^
מה אני אגיד לך שמחה שלכעוס על ילדה רנדומלית בטיק טוק שאמרה אלימות זו הדאגה הכי גדולה שלך
תראי עוד מה יקרה כשתגדלי
תראי עוד מה יקרה כשתגדלי
זו לא הדאגה הכי גדולה שלי פשוט עניתי על שאלה בסטיפס לול^
"מהזה משנה אם זה טרנד או לא זה עדיין לא בסדר לצחוק על טראומות כאלה בזמן שיש אנשים שגם עברו את זה" - איפה היא דיברה על טראומה שלא קשורה לסדרה אווטר? איפה היא עשתה משהוא שהוא מיחוץ לאווטר והוא לצחוק על מקרים כאלה?
היא לא. זה לא אמור לפגוע זה ליטרלי אמור להצחיק ולא היית אמורה לקחת את זה למקום הזה מבלי להבין שזה בדיחה.
היא לא. זה לא אמור לפגוע זה ליטרלי אמור להצחיק ולא היית אמורה לקחת את זה למקום הזה מבלי להבין שזה בדיחה.