8 תשובות
חח תכתבי תודה ושאת ממש מעריכה את זה אבל זה לא היום :(
ואם לא נעים לך פשוט תגידי תודה
" תודה, לא תצטרך לכתוב לי שוב כשיהיה לי באמת יום הולדת "
אין לי יום הודלת(:
תרשמי לו כזה חח תודה אבל נראה לי כדאי שתשמור את זה ליומולדת שלי לא? (אימוג'י קורץ)
שואל השאלה:
^ אהבתי אמאלהה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי פייסבוק
אנונימית
פשוט תכתבי
אין לי יום הולדת אבל תודה :)
או משהו בסגנון
שהוא לא זוכר מתי יום הולדת שלך
אנונימית