7 תשובות
שמאלנים נוטים לשיוויון, ימנים נותנים לחירות. שיוויון וחירות סותרים זה את זה לרוב.
אפשר לומר "לכולם מגיע חינוך חינם" - אבל אז נשאלת השאלה "למה שיש כאלו שיעבדו וישקיעו זמן וכסף בשביל החינוך ויש כאלו שינוחו רגל על רגל וכולם יקבלו בסופו של דבר את אותו הדבר?"
שיוויון זה לא דבר מציאותי, כי בחיים לא יהיה שיוויון אמיתי.
אפשר לומר "לכולם מגיע חינוך חינם" - אבל אז נשאלת השאלה "למה שיש כאלו שיעבדו וישקיעו זמן וכסף בשביל החינוך ויש כאלו שינוחו רגל על רגל וכולם יקבלו בסופו של דבר את אותו הדבר?"
שיוויון זה לא דבר מציאותי, כי בחיים לא יהיה שיוויון אמיתי.
שואל השאלה:
ימני בדעה נגד לתת שטחים לערבים יש טענות שאני בעד כן לתת דברים שימניים רוצים אני לא מרכז ובחיים לא אהיה כי מרכז חושב אחרת ממני מרכז רוצה דברים אחרים ממני הדבר היחיד שלי ולמרכז יש משותף הוא שוויון זכויות אסל יש הרבה הרבה יוצר דעות אחרות שאני מסכים עם הימניים ובכך אני לא מרכז
ימני בדעה נגד לתת שטחים לערבים יש טענות שאני בעד כן לתת דברים שימניים רוצים אני לא מרכז ובחיים לא אהיה כי מרכז חושב אחרת ממני מרכז רוצה דברים אחרים ממני הדבר היחיד שלי ולמרכז יש משותף הוא שוויון זכויות אסל יש הרבה הרבה יוצר דעות אחרות שאני מסכים עם הימניים ובכך אני לא מרכז
אנונימי
אין מה לעשות ל4 צריך להיות שיויון
כולנו שונים
כולנו שונים
סטאלין רצה שוויון תראה איך עבד לו
העולם בנוי בצורה של דרגות אי אפשר שכולם יהיה אותו דבר
אם יהיה שוויון דרך אגב זה אומר שתהיה פה דיקטטורה סתם אומרת זה בא ביחד ואז עוד פעם לא יהיה שוויון
העולם בנוי בצורה של דרגות אי אפשר שכולם יהיה אותו דבר
אם יהיה שוויון דרך אגב זה אומר שתהיה פה דיקטטורה סתם אומרת זה בא ביחד ואז עוד פעם לא יהיה שוויון
ליברמן
אתה לא ימני אתה מרכז
מצטערת להרוס לך
מצטערת להרוס לך
שאלה טובה
באותו הנושא: