4 תשובות
אם את יודעת שאת לא תקומי אז אל תלכי לישון
עדיף שתישארי ערה
נראלי תשארי כי אם תרדמי הגוף שלך יזכר כמה עייפה את ויהיה לך קשה לקום בבוקר
מה פתאום לישון הלילה רק התחיל
אנונימית