7 תשובות
מצטרפת לשאלה
תראי בתור בנאדם שחובה כפייה דתית במשפחה למרות שאני אתאיסט הייתי אומר פשוט לשמור בבטן ולעשות כאילו
את הסדר וזה תעשי איתם ואת הברכות והכל
זה לא יכאב לך לעשות את זה וזה לא ייצור ריבים במשפחה
את הסדר וזה תעשי איתם ואת הברכות והכל
זה לא יכאב לך לעשות את זה וזה לא ייצור ריבים במשפחה
שואל השאלה:
וואו ממש מצטערת שאתה חווה כפייה דתית (גם אני עד גבול מסויים)
וואו ממש מצטערת שאתה חווה כפייה דתית (גם אני עד גבול מסויים)
אנונימית
שמעי כיום זה פחות אבל בגיל 13 היה לחצים מטורפים לעלות לתורה ואשכרה חייבו אותי ועשו לי רגשות אשם וזה
אבל בסופו של דבר זה היה שווה את זה כי שימחתי את סבא שלי שבועיים לפני שהוא מת
קיצר תזרמי איתם ואל תשגעי אותם ואחרי שאת עוזבת את הבית תחיי איך שבא לך אבל כרגע תבליגי ותזרמי זה סתם יוצר ריבים ומתח
אבל בסופו של דבר זה היה שווה את זה כי שימחתי את סבא שלי שבועיים לפני שהוא מת
קיצר תזרמי איתם ואל תשגעי אותם ואחרי שאת עוזבת את הבית תחיי איך שבא לך אבל כרגע תבליגי ותזרמי זה סתם יוצר ריבים ומתח
שואל השאלה:
תודה לך
תכלס זה לא כזה גרוע אבל ההורים שלי מציקים ואני צריכה לשמור על קור רוח
תודה לך
תכלס זה לא כזה גרוע אבל ההורים שלי מציקים ואני צריכה לשמור על קור רוח
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאני מכבדת אותם אנשים אני לא אדחוף להם טלפון בפרצוף
וחוץ מזה הם לא יודעים שאני לא מאמינה
אני מכבדת את האמונה שלהם בדיוק כמו שאני רוצה שהם יכבדו את ה(חוסר)אמונה שלי
הבעיה שהם לא מכבדים והם מכריחים אותי לעשות דברים שבכלל לא חייב והם מתרצים כל דבר שקורה לי "כי ככה השם רצה" ולפעמים זה פשוט דברים נוראיים שזה נראה כל כך לא מתחשב לומר שהשם רצה לעשות את זה במקום אשכרה לתת עזרה
ועכשיו בפסח זה יהיה אפילו יותר גרוע
ברור שאני מכבדת אותם אנשים אני לא אדחוף להם טלפון בפרצוף
וחוץ מזה הם לא יודעים שאני לא מאמינה
אני מכבדת את האמונה שלהם בדיוק כמו שאני רוצה שהם יכבדו את ה(חוסר)אמונה שלי
הבעיה שהם לא מכבדים והם מכריחים אותי לעשות דברים שבכלל לא חייב והם מתרצים כל דבר שקורה לי "כי ככה השם רצה" ולפעמים זה פשוט דברים נוראיים שזה נראה כל כך לא מתחשב לומר שהשם רצה לעשות את זה במקום אשכרה לתת עזרה
ועכשיו בפסח זה יהיה אפילו יותר גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
חיים חדשים
דיברתי איתך בפרטי פעם חחח הפסקנו לדבר בגלל הגיל
אבל תודה
חיים חדשים
דיברתי איתך בפרטי פעם חחח הפסקנו לדבר בגלל הגיל
אבל תודה
אנונימית
באותו הנושא: