8 תשובות
הוא סתם מפגר ושתינו יודעות שהוא שמן ומכוער,את מהממתת ואני כאן איתך הכל יהיה בסדר
איזה גובה את כמה את שוקלת?
ואז אני אגיד לך
שואל השאלה:
גובה 1.60 משקל 50
אני לא בתת משקל אבל עדיין
אני מקיאה וירדתי איזה 20 קילו בחודש
אנונימית
את ממש בין ממוצעת לרזה..
אבל אני בטוחה שבמציאות את רזה כזה..
כי אני 1.65 ושוקלת 53 בערך..
את מהממת הוא סתם מסכן בטח 140 מגיע לי לשדיים שיחנק
אל תקשיבי לו, אני בטוחה שאת יפה והכל יהיה בסדר, פשוט לפעמים יש בני אדם חסרי טאקט או חסרי שכל
הגזמתם למה לאחל לו להחינק
זה לא היה במקום ואני בטוחה שהוא טעה
יש מלא בורות בנושא, תנסי להתרכז באנשים שעושים לך טוב. מבינה אותך לגמרי, אמנם לא באנורקסיה אלא בדברים אחרים אז יודעת כמה משפטים כאלה יכולים להכאיב ולהקטין את המצוקה. אבל לא. יש לך הפרעה ומה שהוא אמר לא אומר שאת לא סובלת. ניסה לעודד בדרך ממש לא מעודדת. עזבי.
מציעה לך לדבר על זה עם הפסיכולוג/ית אם יש לך, ואם אין אז עם מישהו שמבין את התחום.
בהצלחה :)