7 תשובות
לי לא הייתה שנה שלמה זה בסדר רוב הבנות של היום חושבות הן מעל כולם סתם ילדות מציקות
1. חצי שנה ושישה חודשים זה אותו הדבר
2. לא חייב חברה הכי טובה כל החיים
2. לא חייב חברה הכי טובה כל החיים
שואל השאלה:
יואוו חיכיתי שמישהו יבין את הקטע של השאלהה
יואוו חיכיתי שמישהו יבין את הקטע של השאלהה
שואל השאלה:
ותודה בכל זאתת אוהבתת
ותודה בכל זאתת אוהבתת
שישה חודשים זה חצי שנה וזה בסדר לא תמיד חייב שתהייה חברה הכי טובה למשל לי לא הייתה חברה טובה הרבה זמן עד שמאצתי מישהי שבאת התאימה לי
לול לקח לי רגע עד שקלטתי
והם הסתמות...
באותו הנושא: