2 תשובות
פשוט עזבי את הגלידה ותקני יוגורט הרבה יותר טעים
זה תלוי איזה טעם ומה וכמה גרם ז.. אז קשה לי להגיד לך תשובה מדוייקת.
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את גולדה),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול, ובכל מקרה בתאבוןן.
אנונימי