6 תשובות
אל תפתחי לכי תדעי מה זה יהיה...
לא כדאי לפתוח, את לא יודעת מי זה
אף פעם אל תפתחי כי כל אחת מהאפשרויות של מישהו אנונימי ששולח לך תמונה לא נגמרת בטוב
תבקשי מאח שלך או משהו אבל עדיף שלא
אני הייתי פותחת מסקרנות