23 תשובות
אני לא רוצה אפילו להתחיל לדמיין
הוא לא
היינו מחריבים אותו
אז היו מכוניות מעופפות ובתים בשמיים
והיינו יכולים להרחיק את כדור הארץ מהשמש כדי לעצור את ההתחממות הגלובלית
היו אנשים מעופפים
בונים בתים מהר
אני הייתי כשף מים כי זה הכשפות הכי שווה שיש
העולם היה נראה דומה לעולם באגדה של קורה
אוי ואבוי סליחה אבל העולם היה נראה כמו כוכב השביט של סוזין. אפרופו אווטאר אני ארצה להיות נווד אוויר
ערבים היו כשפי בצצות
חחח

אני גם רוצה להיות נוודת אוויר
הלוואי הייתי מתה שיהיה לי כשפות מים ודם כמו לקטארה
לא היה עולם ככל הנראה
אנונימית
ארבעת האומות חיו בהרמוניה- אבל הכל השתנה כשאומת האש החליטה לתקוף.
רק האוורור השולט בבארבעת האלמנטים יכול היה לעצור אותם אבל כשהיה צריך אותו יותר מאי פעם- הוא נעלם.

נוסטלגיה ממש:')
בטח לכל כשף אוויר היה חיה ענקית כזאת מעופפת בחצר הבית זה היה מגניבב
הייתי כשפית אש נשבעת
בערך כמו עכשיו
שתי אפשריות: היינו מחריבים את העולם שלנו,

או שהיינו משתמשים בכוחות שלנו למטרות טובות יותר.

אין מצב שהייתי אוואטר כי אני נאחסית:/
אבל הייתי כשפית מים / נוואדית אוויר
או אזולה:) או שצוקו היה בעלי ואם לא אני אנקום בכולם מוה הא הא הא.....
ואני אהיה שליטת האבטיח ( מי שזוכר יבין
עכשיו אנחנו מחריבים אותו
אולי אין לנו את אותן יכולות
אבל יש לנו יכולות אחרות בהרבה יותר חזקות ואנחנו פשוט דופקים את עצמנו ואת העולם
האמת, לא נראה לי כזה שונה מהעולם של אווטאר, אולי עם קצת יותר מלחמות.
כל אחד יתחיל להשתמש בכוח שלו למטרות שלו
כמו באווטאר
וואי זה היה מגניב אבל העולם היה נחרב בקלות. אני תמיד הייתי אומרת שכשפות מים היא שלי כי היא לדעתי הכשפות הכי חזקה והכי מגניבה (אם לא מכלילים את האווטאר וכשפות דם)
^ אם מכלילים כשפות דם אז כשפות מים זה עוד יותר op
מגניב
אם היה כשפות אוויר היה אפשר להוציא את כל הגזים הלא טובים באטמוספירה מחוץ לכדור הארץ