7 תשובות
יש לך כדור בבית? (אדוויל, אדקס, אקמול...)
כעקרון אופטלגין/אדוויל יעשו תעבודה
כדור, את יכולה לשים כרית מים חמים זה ממש עוזר בהצלחה נשמה
איבופן
דקסמול
לימונדה (תישתי לימונדה זה ממש טוב ובאופן כללי תשתדלי לשתות ולזוז ולא לשבת במקום כל הזמן)
כרית חימום
שוקו
אדוויל או אדקס 200