7 תשובות
במלוא הכנות, לא יכולה לסבול אותםן.
שהם צריכים לשחרר קצת ולקחת הכל בפרופורציה
מציקים אבל לפעמים גם אני ככה כמובן לא כל הזמן
אם להיות כנה, לא סובלת כאלה אנשים. הם צריכים להשתחרר קצת ולא לקחת כל דבר קטן ככ קשה.
לא סובלת אנשים כאלה אי אפשר לדבר איתם
אני כזה...
וזה רק בגלל שחוויתי דברים קשים
אז אני לא שופט אחרים כמוני
וזה רק בגלל שחוויתי דברים קשים
אז אני לא שופט אחרים כמוני
הם צריכים לטפל בזה כי ברור שזה לא לגיטימי נורמלי....
באותו הנושא: