17 תשובות
כן;);)
זה קראש לא התאהבות
הגיוני שנדלקת עליו ממש, יכול להיות שתגלי צדדים בהמשך שיורידו או ההפך
זה מהר, יותר מידי מהר אבל זה גם הגיוני... ומי שיגיד לך משניו אחר כנראה שהוא יותר קשה באהבה
שואל השאלה:
^יש בזה משו
אנונימית
לא, זה הידלקות כזאת של הרגע אבל את לא מאוהבת (אני חושבת לפחות, כן?)
שואל השאלה:
^אני עוד לא בטוחה כאילו באמת שאני חושבת עליו המון
אנונימית
הוא נכנס,לך לראש, לא בהכרח אהבה אבל הוא נכמס לראש שלך
הגיוני שאת חושבת עליו הרבה, זה לא בהכרח התאהבות :)
שואל השאלה:
המון זמן לא הייתי מאוהבת והיה לי כמה "הידלקיות" אבל הפעם זה שונה
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור סיפור קשה
אנונימית
^^^ ^^^ ^^^קראש והתאהבות זה אותו הדבר

והגיוני לחלוטין
אהבה זה אולי קצת משהו אחר ולוקח לזה יותר זמן
v
להתאהב אפשר ברגע
לאהוב לוקח יותר זמן
אנונימית
שואל השאלה:
^ הוא באמת מדהים ושנינו מרגישים כאילו אנחנו מדברים שנה כבר
אנונימית
זה הגיוני שתיהיי בעניין שלו, לא ממש תתאהבי בו
וגם יכול להיות שעוד לא הכרת אותו מספיק ותגלי בו עוד דברים שפחות תאהבי
שואל השאלה:
^גם יכול להיות
אנונימית
אחותי. אשכרה התאהבתי במישהו שחלמתי עליו..!
חוץ מזה בסרטי דיסני, תוך יום וחצי כבר מתחתנים אז אני מניחה שרק להתאהב זה בסדר
אנונימית